מלחמה ברשת

יוזמה חדשה לסיוע בהסברה: 'קומנדו' ישראלי ב"יו-טיוב"

תנועת "ישראל שלי" יוזמת הקמת "יחידת קומנדו יו-טיוב" שתפיק סרטונים במהירות ותילחם בחשבונות יוטיוב אנטי-ישראליים ואנטי-צה"ליים * "תמונה אחת שווה אלף מילים, וסרטון טוב שווה אלף תמונות. חזית המאבק של ישראל היא באינטרנט וכלי הנשק הטוב הוא סרטונים", אומרים בתנועה

הקומנדו הוירטואלי הראשון

תנועת "ישראל שלי" פתחה השבוע ביוזמה חדשה: "יחידת קומנדו" ישראלית באתר הסרטונים יו-טיוב.

על היוזמה החדשה אומרים בתנועה: "תמונה שווה אלף מילים, וסרטון (טוב) שווה אלף תמונות. חזית המאבק של מדינת ישראל היום היא באינטרנט וכלי הנשק המרכזי הוא סרטונים. התנועה החליטה על הקמת "קומנדו יו-טיוב" שיפיק סרטונים במהירות, יילחם בחשבונות יוטיוב אנטי-ישראליים ואנטי-צה"ליים וכן יפעל לחשיפת הסרטים שלנו ולהפצתם בעולם".

"אם אתה מעוניין להשפיע על ההסברה הישראלית בעולם והנך בעל חשבון ב"יו-טיוב" ובעל ידע בנושא, אנו זקוקים לך", נאמר בהודעת התנועה.

"ישראל שלי" היא תנועה חדשה של המחנה הלאומי בישראל אשר פועלת יחד עם מועצת יש"ע וגופים נוספים באינטרנט באמצעות הרשתות החברתיות ובאתר הסרטונים "יו-טיוב". התנועה מעודדת לפעילות אלפי גולשים בארץ ובעולם להפצת תכנים בעלי אופי ציוני לאומי וחומרי הסברה-פרו ישראלית, לתגובות בזמן אמת להתבטאויות מכעיסות נגד מדינת ישראל ונגד חלקים בחברה הישראלית, להצטרפות לפעילויות מחאה שונות באמצעות האינטרנט, ולהעלאת תמונות וסרטוני הסברה למען מדינת ישראל וארץ ישראל.

הקומנדו הוירטואלי הראשון

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות