הוט מסיתה: חרדים שוכחים תינוקות ברכב

ההסתה משתכללת: בסדרת דרמה פפולארית שמשדרת חברת "הוט" מככבת התבטאות ארסית שכולה שנאה נגד המגזר החרדי. בפרק 12 ששודר באחרונה, מתנהל דו שיח בין שתי דמויות בולטות בסדרה. בשלב מסוים, מתבטא אחד הדוברים: "מה אני נראה לך, חרדי, שאני אשכח את התינוקת שלי באוטו?"

אברהם הלוי | כיכר השבת |
מתוך הסדרה

פני ההסתה: הציבור החרדי כבר התרגל לצפות בתקשורת החילונית מדברת בגנותו. שדרנים, עיתונאים, אנשי תרבות ו"רוח" מדברים סרה על ציבור יראי השם, ותולים בו את צרותיה של המדינה כולה.

באחרונה, עם התרבות הערוצים וכלי התקשורת, גם ההסתה משתכללת. כך קרה שלסדרת דרמה שמשדרת "הוט", חברת הטלויזיה הגדולה בישראל, מסתננים דברי הסתה חמורים המעידים על שנאה רבה כלפי הציבור החרדי.

מדובר בסדרה העונה לשם "ילדי ראש הממשלה". העלילה עוסקת בחייו של ראש ממשלה בישראל, הנעשה במשפחתו, והיא מעניקה הצצה (קרובה למציאות או שלא) לחייו האמיתיים של האיש החזק במדינה.

גם בסדרה כזו, שנחשבת לגאוותה של חברת "הוט" וליצירת מופת בעיניהם של מבקרי טלויזיה, מוכרחים לעקוץ את החרדים ולהחדיר שנאה במאות אלפי הצופים כלפי המגזר החרדי.

בפרק 12 ששודר באחרונה, מתנהל דו שיח בין שתי דמויות בולטות בסדרה. בשלב מסוים מתבטא אחד הדוברים: "מה אני נראה לך, חרדי, שאני אשכח את התינוקת שלי באוטו?".

המשפט הזה לא נמשך יותר משניות מעטות בפרק שאורך עשרות דקות, אולם הוא מעיד על תופעה שהולכת ומחריפה.

חמים על המגזר החרדי

באשר לאמיתם של דברים, המציאות מוכיחה כי מקרים של ילדים הנשכחים ברכב נעול נפוצים יותר במגזר החילוני, אבל המציאות - כך נראה - לא תבלבל את יוצרי הסדרה.

את תגובת חברת "הוט" לא היה ניתן להשיג.

ל"הוט", אגב, היסטוריה בעייתית עם המגזר החרדי. לפני כשנה העלתה החברה קמפיין שבו נראה חרדי המושלך מבניין גבוה.

בפרסומת - עליה פורסם לראשונה באתר "כיכר השבת" - נראה צוות התוכנית הבורר רודף אחרי בחור בשם זלצמן שהחליף את זהותו ונהפך לחרדי, כאשר בסיומה של הפרסומת הבחור אף מושלך מגג של בניין.

לרשות השנייה הגיעו תלונות רבות החל מארגונים חרדים, המשך בארגונים הדואגים לילדים ולבטיחות וכלה באזרחים מהשורה שמצאו שהפרסומת פוגעת.

בעקבות ריבוי התלונות הוחלט ברשות כי יש צורך לתקן את התשדיר על מנת להמשיך לשדרו.

(המידע הראשוני התקבל במייל האדום)

מתוך הסדרה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר