חילוני ל'כיכר השבת': "תגשרו, אל תצדדו"

"בתור חילוני שגר בירושלים אני מרגיש שאתם עושים עוול וחוסר צדק עם אוכלוסיית החילונים בכלל ובירושלים בפרט, בתור עיתונאים עליכם לשמור על איזושהי מידה של אוביקטיביות (ולמרות שהדבר כמעט בלתי אפשרי ומובן מתוקף היותנו בני-אדם) ולא לכתוב כ"כ בגלוי את דיעותיכם האישיות". חילוני בפנייה נרגשת ל'כיכר השבת'

המייל האדום | כיכר השבת |
למייל האדום של 'כיכר השבת' זורמים בכל יום עדכונים, תמונות וקטעי וידאו שמשגרים הגולשים מרחבי הארץ והעולם. הבוקר התקבלה פנייה מאדם המגדיר את עצמו 'חילוני'. 'כיכר השבת' החליט לפרסם את המכתב באתר, כדי לשמוע את חוות דעתכם, הגולשים.

שלום,
בתור חילוני שגר בירושלים אני מרגיש שאתם עושים עוול וחוסר צדק עם אוכלוסיית החילונים בכלל ובירושלים בפרט, בתור עיתונאים עליכם לשמור על איזושהי מידה של אוביקטיביות (ולמרות שהדבר כמעט בלתי אפשרי ומובן מתוקף היותנו בני-אדם) ולא לכתוב כ"כ בגלוי את דיעותיכם האישיות.

מה גם שאיני רואה באתרכם איזכור לכמות העוולות הרבות שנעשות לחילונים בידי חרדים, או לאותה נימה נושאת ביקורת שיש כלפי החילונים בכתבותיכם, לדוגמה - קריאות הנאצה שנעשות נגד חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, או ההפגנות שנעשות בשבת ברחוב הנביאים על מנת לסגרו, או ההפרדה בין נשים לגברים במאה שערים.

חשוב לי שתבינו שאיני בא נגד החרדים כציבור אלא נגד מעשים מסוימים במגזר זה ונגד הרצון לכפות אורחות חיים מסוימות על ציבור שאינו רוצה בכך, ואינו מפריע לאורחות החיים של החרדים. סכ"ה כולנו יהודים, בלי קשר ללבוש או למה שנמצא בצלחת, ויש לנו מספיק אויבים מבחוץ בשביל שנתפלג מבפנים.

אני בא בטענה משום שבתור אתר אקטואליה לחרדים עליכם לנסות לגשר את הפער ולא להחמיר אותו, ולא לצודד בציבור כלשהו, אלא להוקיע תופעות מכוערות בין אם הן נעשות ע"י חרדים או חילונים.

חוץ מזה אני חושב שאתרכם טוב ומעניין, והוא עוזר קצת להיכנס אל עולמם של החרדים. הייתי שמח אילו הייתם יכולים, או באתרכם או אולי בויקיפדיה, להרחיב טיפה על זרמים שונים בחסידות ועל ההבדלים ביניהם.

תודה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר