אילן שילוח משתלח בחרדים: "פרזיטים"

אחד מבעלי משרד הפרסום מקאן-אריקסון תוקף חזיתית את המגזר החרדי: "גדעון סער מכר את נשמתו לחרדים הפרזיטים". קרא "לפנות את המאחזים הבלתי-חוקיים". על תקציב הטיסות של ראש הממשלה, אמר יו"ר מקאן אריקסון: "נתניהו הכפיל את תקציב הנסיעות שלו ושל שרה לחו"ל מ-14 מיליון ל-27 מיליון"

שאול כהנא | כיכר השבת |
אילן שילוח (מתוך אתר גלובס)

אילן שילוח, בעלי משרד הפרסום מקאן-אריקסון, תוקף היום בחריפות את המגזר החרדי. "גדעון סער, שר החינוך, הצביע נגד חוק המחיה לימודי ליבה. גם הוא מכר את נשמתו לחרדים הפרזיטים שכמו שאמר דן שכטמן 'הופכים את הילדים לפושטי יד'. בושה". - כך כתב היום בחשבון הטוויטר שלו.

 "ממשלת ביבי-ליברמן מהווה סכנה ברורה ומיידית לדמוקרטיה הישראלית. הוא כתב. "חיסול כלבי השמירה של הדמוקרטיה. "חיסול מחאת הקיץ. חיסול בית המשפט העליון. חיסול עמותות... מה עוד נשאר מהדמוקרטיה הישראלית? ביבי וליברמן החליטו להיות חלק מהאביב הערבי. קיצוניות דתית. האחים המוסלמים".

את נתניהו הוא הוא משווה לולדימיר פוטין. "נתניהו וליברמן החליטו ביחד עם פוטין לסתום פיות ולסגור את ערוץ 10. אולי פוטין נתן את ההוראה? אולי בעצם שרה שלא אהבה את התחקיר?".

על תקציב הטיסות של ראש הממשלה, אמר יו"ר מקאן אריקסון: "נתניהו הכפיל את תקציב הנסיעות שלו ושל שרה לחו"ל מ-14 מיליון ל-27 מיליון. מעניין כמה תרומה הביאו נסיעותיו וכמה תרומה הביאה שרה למדינה בטיסות אלו".

שילוח השתלח גם במתנחלים: "זה הזמן לפנות את כל המאחזים הלא-חוקיים שבית המשפט העליון קבע שיש להוריד". 

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר