משתדרג: דובר 'איחוד הצלה' פורש לטובת משרד יחסי ציבור

לאחר שנתיים וחצי בתפקיד הנחשב, איש התקשורת אבי יוספי פורש בימים אלו מתפקידו כדובר ארגון המתנדבים 'איחוד הצלה'. ל"כיכר השבת, נודע כי יוספי פורש לטובת משרד יחסי ציבור חדש שהקים. בשיחה עם "כיכר השבת", אומר אבי יוספי: "אני חותם פרק של שנתיים וחצי נהדרות של עבודה שוטפת מול כל כלי התקשורת בישראל", והוא לא שוכח להודות גם להנהלת הארגון, שבימים אלו אמורים לקבל הכרעה על זהות המחליף. פרסום ראשון

חיים שקדי | כיכר השבת |

שדרוג: בימים אלו מסיים הדובר ואיש התקשורת אבי יוספי, את תפקידו כדובר ארגון המתנדבים 'איחוד הצלה', וזאת לאחר מספר שנים בהם כיהן בתפקיד.

ל"כיכר השבת" נודע כי יוספי עוזב את דוברות 'איחדו הצלה' לטובת התמקדות במשרד יח"צ החדש שהקים לאחרונה ליחסי ציבור וקשרי קהילה, תחת השם 'אבי יוספי יח"צ בע"מ'.

בשיחה עם "כיכר השבת", מאשר אבי יוספי את הפרטים ואומר: "אני חותם פרק של שנתיים וחצי נהדרות של עבודה שוטפת מול כל כלי התקשורת בישראל, חרדיים וכלליים כאחד, איתם עבדתי במהלך האירועים הכי גדולים וטראומתיים של מדינת ישראל בשנים האחרונות, מפיגועים ועד תאונות דרכים, משש בבוקר ועד 2 בלילה. זו הייתה עבודה סביב השעון".

"בנוסף לכך", מוסיף אבי יוספי את הסיבה העיקרית לעזיבתו, "רציתי להתמקד בכל שאר הלקוחות שהתווספו למשרד היח"צ שלי בחודשים האחרונים".

"אני מבקש להודות להנהלת ארגון 'איחוד הצלה' על האמון ההדדי ושיתוף הפעולה בו פעלנו לכל אורך הדרך, ומאחל למחליפי ולארגון כולו המשך הצלחה במעשיהם הדגולים", אומר אבי יוספי.

בארגון 'איחוד הצלה' בוחנים כעת מספר מועמדים, ובימים הקרובים אמורה להתקבל ההכרעה על זהות המחליף שייכנס לנעליו של יוספי.

אבי יוספי החל את דרכו ככתב בעיתונים החרדיים 'מרכז העניינים' ו'בקהילה'. בין השנים 2009-2011 שימש כדובר ארגון 'איחוד הצלה', ארגון המונה 1,600 מתנדבים. במסגרת תפקידו קיים קשר שוטף עם כוחות הביטחון, בין השאר בתפעול אירועים תקשורתיים בשגרה ובחירום.

במסגרת תפקידו כדובר ארגון העוסק ברפואה והצלת חיים, מצוי יוספי בשנתיים וחצי האחרונות בקשר רציף עם כלל כתבי התקשורת הישראלית, ושימש מענה יום-יומי לעדכונים מאירועים המתרחשים ברחבי הארץ אליהם מגיעים אנשי ההצלה של 'איחוד הצלה'.

בין שאר הלקוחות שהתווספו למשרד היח"צ החדש שפתח לאחרונה, נמצאים 'לאומית שירותי בריאות' מחוז ירושלים - מחוז הכולל בתוכו את הערים החרדיות ביתר, בית שמש ומודיעין עילית; מועצת העיר רכסים וארגון 'לב מלכה'.

בשבועות האחרונים ניהל את מערך הדוברות וההסברה של מערכת הבחירות למנהל הקהילתי גאולה-בוכרים שבירושלים, מטעם עיריית ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר