"המלך ביבי", בשער של המגזין 'טיים'

כתבת השער של המגזין האמריקני היוקרתי "טיים", מוקדשת השבוע לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, תחת הכותרת "המלך ביבי", וזאת לאור הקואליציה האיתנה והתרגיל הפוליטי המבריק שהפתיע את כולם לפני שבועיים. בשער, מתנוססת תמונת תקריב של פניו של ראש הממשלה, כשמבטו רציני. בסיום כתבת הפרופיל, נכתב: "עכשיו הוא הקיסר שכבש את ישראל ויכול לעשות כל מה שירצה. האם הוא יעשה שלום או מלחמה?"

חזקי שטרן | כיכר השבת |
נתניהו בביקורו בפראג, היום (צילום: פלאש 90)

כתבת השער של המגזין האמריקני היוקרתי "טיים", מוקדשת השבוע לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, תחת הכותרת "המלך ביבי", וזאת לאור הקואליציה האיתנה והתרגיל הפוליטי המבריק שהפתיע את כולם לפני שבועיים.

בשער, מתנוססת תמונת תקריב של פניו של ראש הממשלה, כשמבטו רציני, וזאת בשל כתבת פרופיל על פועלו ואישיותו, כאשר השאלה המרכזית שעומדת למבחן היא האם יעשה שלום עם הקואליציה הרחבה שהקים.

"הוא כבש את ישראל, אבל האם עכשיו נתניהו יעשה שלום - או מלחמה?", נכתב על שער המגזין היוקרתי והנחשב, בו מופיעה כתבת השער על נתניהו, בה מאתר הכתב ריצ'רד סטנג'ל את מעמדו הפוליטי של ראש הממשלה.

בכתבה, מנתח סטנג'ל את מצבו הפוליטי של נתניהו, לאחר הקמת הקואליציה הרחבה עם קדימה, וכותב: "נתניהו עומד להיות ראש הממשלה הישראלי עם הכהונה הארוכה ביותר מאז דוד בן גוריון, האב המייסד של ישראל".

"אין לו יריב ברמה הלאומית. שיעור התמיכה בו עומד על כ-50%, שיא של כל הזמנים. בזמן שבו מנהיגים מכהנים ברחבי העולם נדחקים הצדה, הוא עומד מנצח", כותב סטנג'ל.

בהמשך, כותב סטנג'ל כי "כשאנחנו רואים את ביבי באמריקה או באירופה, הוא נראה אמריקני או אירופאי: הוא מסתגל לסביבתו. בישראל, ביבי נראה יותר ישראלי, יותר מזרח תיכוני". על האפשרות שיעשה שלום, טוען סטנג'ר כי הקואליציה שלו לא תיסדק אם יפתח במשא-ומתן, והדבר מעניק לו מרחב לתמרון ולהגיע לפשרות.

בכתבת הפרופיל, סוקר הכתב את משפחת נתניהו, אביו שנפטר לפני שבועות ספורים, אחיו יוני שנפל במבצע אנטבה, ושירותו הצבאי המפואר של נתניהו.

"אלו הם תנאים חדשים עבור ראש הממשלה הישראלי", מסכם המגזין. "עכשיו הוא הקיסר שכבש את ישראל ויכול לעשות כל מה שירצה. האם הוא יעשה שלום או מלחמה?".

שער המגזין 'טיים' (צילום: פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר