מ'יתד נאמן' ל'קול חי': בצלאל קאהן מונה לעורך החדשות

איש התקשורת בצלאל קאהן, מונה לשמש כעורך הראשי של חדשות רדיו 'קול חי', ויהיה אחראי על צוות הכתבים, העורכים ומגישי מחלקת החדשות בתחנה. קאהן שידר בעבר ברדיו קול חי ובקול ישראל ושימש כיועץ התקשורת של עיריית ביתר עילית. ולפני ארבע שנים עזב את תפקידו ככתב בעיתון 'יתד נאמן', לאחר 13 שנים, ופתח משרד פרטי לייעוץ תקשורתי

בצלאל קאהן (צילום: יח"צ)

מ'יתד נאמן' לרדיו 'קול חי': איש התקשורת בצלאל קאהן, מונה לשמש כעורך הראשי של חדשות רדיו 'קול חי', ויהיה אחראי על צוות הכתבים, העורכים ומגישי מחלקת החדשות בתחנה.

בצלאל קאהן שידר בעבר ברדיו קול חי ובקול ישראל ושימש כיועץ התקשורת של עיריית ביתר עילית. ולפני ארבע שנים עזב את תפקידו ככתב בעיתון 'יתד נאמן', לאחר 13 שנים, ופתח משרד פרטי לייעוץ תקשורתי.

בצלאל קאהן אומר בתגובה למינוי החדש כי "כאיש תקשורת שעסק שנים רבות בתחום החדשות, אני שמח להצטרף למחלקת החדשות של רדיו קול חי כעורך ראשי ולהעניק מניסיוני המקצועי בתחום".

"אני מודה למנכ"ל הרדיו עידו ליבוביץ ולמנהל התוכניות והחדשות אבי רוזן על האימון שנתנו בי, וביחד נקדם בעזרת-השם את מחלקת החדשות של רדיו קול חי לגוף חדשותי מקצועי המוביל במדיה התקשורתית במגזר החרדי והדתי", הוסיף קאהן.

אבי רוזן מנהל התוכניות של רדיו 'קול חי' מסר בתגובה: "אנחנו שמחים על הצטרפותו של בצלאל קאהן - עיתונאי ותיק ומוערך, לצוות המנצח והמוביל של רדיו קול חי. הצטרפותו הינה חלק מתהליך פיתוח וקידום מחלקת החדשות המובילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר