דוד חכם מגשים חלום, חיים ישראל מאחר לראיון

תכניתו של השדר דוד חכם ברדיו 'גלי ישראל' זוכה למאזינים רבים. מה קורה כשהמרואיין מאחר לראיון? כמה מתוך מאזיני "מלווה מלכה" חזרו בתשובה בעקבות התוכנית? מה הגיב חיים ישראל כשנשאל על המתקפה נגדו מכיוון הרב אמנון יצחק? • צפו בכתבת וידאו מיוחדת

כתב וצילם: ישי כהן | כיכר השבת |
דוד חכם, אמש (מוצ"ש) (צילום: פלאש 90)

מידי מוצאי שבת מגיש השדרן הבכיר דוד חכם את התוכנית 'מלווה מלכה' ברדיו 'גלי ישראל', וברדיו דרום. כשבהמשך התוכנית תועבר לערוצי רדיו חילוניים נוספים.

אמש (מוצ"ש) ליווה 'כיכר השבת' את חכם בהגשת התוכנית.

במהלך המשדר אירח חכם את הזמר חיים ישראל בראיון ראשון לאחר הוצאת הדיסק החדש שלו, אך הזמר האורח התעכב בדרכו לאולפן בשל פקקים בדרך חזור מהופעה שקיים בפסטיבל "חוצות היוצר". צוות התוכנית החל להכנס ללחץ, כתב 'כיכר השבת' תיעד מה עושה שדרן במצב שכזה.

לאחר שהתחיל הראיון עם חיים ישראל, חכם לא חסך בשאלות ושאל את הזמר על המלחמה של הרב אמנון יצחק בזמרים החרדים, חיים ישראל ענה: "כנראה שאני צריך לעבור את התיקון הזה בשלמות ובשמחה רבה".

במהלך התכנית סיפר חכם ל'כיכר השבת' על כך שתכניתו זוכה לאחוזי האזנה נאותים גם בקרב מאזינים רבים שאינם שומרים תורה ומצוות. לדבריו: "הרבה חוזרים בתשובה בגלל התכנית שלי"

בהמשך התוכנית התארח הנדיב צבי בוגומילסקי, מי שעומד מאחורי תרומת המיליונים לסעודות ראש השנה לעולים לציון רבי נחמן באוקראינה שביקש בשידור "לקחת את האחדות מאומן ולהביא אותה גם לישראל".

צפו בכתבה המיוחדת, ובסיומה: שיר מיוחד של חיים ישראל בשידור חי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר