כואב את הפילוג

יו"ר סיעת יהדות התורה: "נוער חרדי גדל עכשיו עם שנאה"

קורא להנהגה החרדית להתעשת ולהתאחד, מבקש להעביר חוק שימנע מקרה דומה ליצחק פינדרוס ולא מבין מדוע מצניחים מועמדים לראשות עיר • חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס בראיון • צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מוזס, בראיון ל'כיכר השבת' (צילום: כיכר השבת)

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס יוצא, בראיון ל'כיכר בכנסת', במתקפה חריפה נגד הפילוג החרדי, מגבה את העותר מאלעד - שי נתן, קורא למפלגות החרדיות להתאחד סביב ישראל פרוש ומבקש להעביר חוק שיקבע כי מועמד שירצה להתמודד על ראשות עיר יצטרך להתגורר בעיר לפחות חצי שנה קודם הבחירות.

כותרת הראיון

פסילת פינדרוס: "זה ממש לא במקום, שלא יכלו להתמודד. ככה נשלל הליך דמוקרטי מציבור גדול מאוד בעיר כמו אלעד. אני כבר בשעתו הצעתי הצעת חוק בנושא הזה, לפני שבע שנים, שכל מי שרוצה להתמודד, צריך להתגורר חצי שנה קודם. מי שעצר אותי הם אנשי דגל התורה, הפעילו עלי לחצים, ומשכתי את ההצעה".

"למה צריך את כל ההצנחות? אני מאוד מעריך את פינדרוס, אבל הוא היה צריך לקרוא חצי שנה קודם. בקרוב אני מתכוון לחדש את הצעת החוק שלי".

ח"כ מוזס בראיון לישי כהן

הטענות ש'שלומי אמונים' עומדים מאחורי העתירה: "אני לא מקבל את הדברים האלה. זה סתם לשון הרע ורכילות. שי נתן מהימן אצלי. הוא אדם ישר. כיו"ר ועדת הבחירות הוא עשה את זה, ללא כל צד פוליטי. אני לא יכול לקבל את האשמה הזו".

קורא לאחדות: "הגיע הזמן להתלכד, לעשות הסדר בין 'דגל', ש"ס ו'אגודה'. גם כעת אפשר להציל את המצב. שרוליק (פרוש) יהיה ראש עיר, נציע להם מחלקות חשובות, מנכ"ל העירייה... יש מספיק תפקידים, על מנת להביא סולחה בציבור, שנפער אצלו פער גדול".

הפילוג הפנימי בין הח"כים: "אני עובד, ומביא הצעות. צריך לקחת מכל צד כמה אנשים, ולבוא לדבר. לגמור את הדבר הזה. זה לא יכול להימשך".

החשש מהנזק לנוער החרדי: "תראה מה קורה עם הנוער! בשכונה שלי קבוצת ילדים לקחו מקלות, ותלשו בשבת מודעות בחירות, מה קורה כאן? מגדלים כאן נוער עם כזו שנאה איש לרעהו?!, אפשר לעצור את זה!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר