ראש העיר צפת לשעבר עודד המאיר נשלח לכלא

בית משפט השלום בצפת, גזר הבוקר שמונה חודשי מאסר בפועל וקנס כספי על ראש העיר צפת לשעבר עודד המאיר, שהורשע במסגרת הסדר טיעון, בקבלת דבר במרמה והפרת אמונים (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בית המשפט השלום בצפת, גזר הבוקר (רביעי), עונש מאסר בפועל על ראש עיריית צפת לשעבר, עודד המאיר, לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון עם הפרקליטות.

המאיר הורשע בעבירות של מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה וזיקה פרטית. סגן נשיא בית המשפט השופט חנא סבאג, גזר עליו שמונה חודשי מאסר בפועל וקנס כספי בגובה 150 אלף שקלים.

במקביל, הקבלן מאיר ביטון – הורשע בעבירות של קבלת דבר במרמה וניסיון לקבל דבר במרמה. השופט גזר עליו חמישה חודשי עבודות שירות בבית אבות וקנס דומה לזה של מאירי.

בכתב האישום שהגישו עורכי הדין אילנה ירושלמי וגיל דביר מפרקליטות מחוז צפון נכתב, שהמאירי ניהל, בהיותו ראש העיר, את חברת הבנייה המשפחתית, ובמסגרת זאת תמך באופן חריג בפרויקט של חברו, הקבלן מאיר ביטון, בידיעה כי כאשר יאושר הפרויקט, החברה שתבנה את הפרויקט תהיה החברה שבניהולו. בנוסף, כראש עירייה המכהן כיו"ר רשות הרישוי, דאג המאירי להוצאת היתרי בנייה לפרויקט.

בהסדר טיעון אליו הגיע ראש העירייה לשעבר הוסר מכתב האישום, הסעיף המקורי, והוא הואשם רק בסעיף של קבלת דבר במירמה. המאירי הודה בכתב האישום המתוקן, במסגרתו הודה גם הקבלן מאיר ביטון בעבירה של מתן שוחד.

הפרקליטות דרשה עונש מאסר בפועל של עשרה חודשים, אולם סגן נשיא בית המשפט החליט לגזור עליו שמונה חודשי מאסר בפועל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר