"בדה מליבו השמצות חמורות"

עובד עיריית ביתר עילית תובע רבע מיליון שקל ממנחם זיידה

עובד בכיר בעיריית ביתר עילית הגיש תביעת לשון הרע בסך רבע מיליון שקלים, כנגד חבר מועצת העיר מנחם זיידה, בטענה שזייף ופיזר פשקווילים נגד רעייתו. זיידה: "מנסים להפחיד אותי" (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מנחם זיידה (צילום: כיכר השבת)

עובד בכיר בעיריית ביתר עילית הגיש הבוקר (חמישי) בבית משפט השלום בפתח תקווה תביעת לשון הרע בסך רבע מיליון שקלים, כנגד חבר מועצת העיר מנחם זיידה, בטענה שזייף ופיזר לכאורה פשקווילים נגד רעייתו, בשם "משמרת הקודש והחינוך".

התובע ורעייתו, המיוצגים שניהם בידי עו"ד משה מורגנשטרן, טוענים כי התביעה הוגשה בגלל פגיעה במשפחה. בתביעה נכתב כי "אף שבפנינו תביעה 'רגילה' בגין נזקי לשון הרע, בפועל תביעה זו עוסקת ברדיפה ובמעשה נואל וחמור ביותר, תוך התנהגות מרושעת, חסרת מוסר, נטולת מצפון, נבזית מאין כמותה, וזאת באמצעות מעשה של זיוף חמור לשם הפצת דיבה, שאין בה ולו בדל של אמת".

על פי כתב התביעה, "הנתבע בחר לפגוע בתובע וברעייתו, להכפיש את שמם ולהזיק ולפרנסתם, ובאמצעות כך לפגוע במעסיקו של התובע ראש עיריית ביתר, עימו יש לנתבע יריבות פוליטית".

לטענת התובעים, "זיידה בדה מליבו השמצות מוסריות/דתיות חמורות כנגדה, אף על פי שכלל אינו מכירה, לא ראה ולא שוחח עימה מעולם, כל זאת לא הפריע בעדו להשפילה ולבזותה, אותה ואת ילדיה, קבל עם ועולם, ולפגוע בפרנסתה על מנת לפגוע בבעלה".

עוד מוסיף עו"ד מורגנשטרן בכתב התביעה, כי "הנתבע אינו "אדם רגיל", כי אם נציג ציבור וחבר מועצת עיר. עובדה זו לא רק מוסיפה חומרה יתירה לעצם מעשיו, אלא גם עלולה להיות בעלת השלכות חלילה, כאדם האמור להיות מודל לחיקוי".

התובעים מסבירים בכתב התביעה כיצד אירע לכאורה המקרה לטענתם. "בשעת לילה מאוחרת הגיע זיידה לעיר אחרת - מקום מגורי התובעים, ופיזר ברחבי העיר עשרות אלפי דפים של מנשר מזויף - פשקוויל, ובו הוא מוציא את דיבתם רעה, והכל תוך זיוף והשמצת התובעים ללא שיש ממש בדברים".

"הנתבע לא אמר די, אלא פיזר את אותו מנשר מזויף גם בפתחי בתי הספר בעיר, כך שגם ילדי התובעים נאלצו להתמודד עם מעשי ידיו הנפשעים של הנתבע", הוסיפו.

עו"ד מורגנשטרן מדגיש, כי "פשקוויל זה הינו זיוף של הנתבע מתחילה ועד סוף, משמרת הקודש והצניעות מעולם לא כתבה אותו, והיא אף הוציאה כעבור ימים אחדים, מכתב הכחשה תחת הכותרת זיוף חמור, ובו היא מודיעה כי הפשקוויל הנ"ל מזויף".

התובעים טוענים כי בידיהם ראיות ברורות כי מנחם זיידה עצמו ביצע זאת, ואף ברכבו הפרטי. הראיות כוללות עדים ותיעוד ממצלמות אבטחה.

חבר המועצה מנחם זיידה מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "שוב ושוב מנסים באמצעות תביעות בערכאות להפחיד אותי ולהפריע לי לדאוג לתושבי ביתר. כנראה שיש להם סיבה טובה לנסות ולהפריע לי לעבוד למען הציבור. יש להם כנראה גם עודף כסף לשם לעורכי דין ואגרות בתי המשפט".

זיידה הוסיף כי מדובר ב"עוד תביעה בבתי משפט מבית היוצר של רובינשטיין ככה זה כשהרבנים לא תומכים בו, אז אין לו ברירה רק ללכת להגיש תביעות סרק בבתי משפט. לפלא בעיני שאדם כמו משה גלסנר אינו בוחל בניסיונות הפחדה באמצעות תביעות סרק בערכאות".

עוד מסר "אנחנו בסיעת למעננו עסוקים אך ורק בפעילות למען התושבים. ב"ה זכינו בר"ח לחנוך את המוקד הרפואי בעיר שמשרת את כל תושבי העיר במעמד רבני העיר. נמשיך לפעול למען התושבים ביתר שאת וביתר עוז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר