"התעללות שלא ניתן להסביר"

כתב אישום: ביצע מעשים חמורים באחותו מגיל 6

הפרקליטות הגישה כתב אישום, נגד תושב המרכז, הנאשם כי ביצע מעשים חמורים באחותו בת ה-21, מאז הייתה בת 6. הוא תקף ופצע אותה ונתן לה כדורים בכדי שלא תעיד נגדו (חדשות, משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש90)

הפרקליטות הגישה הבוקר (ראשון), כתב אישום נגד תושב המרכז, בן 29, בעל חזות חרדית, שעל פי החשד ביצע מעשים חמורים באחותו בת ה-21, בדירת הוריהם, במרכז הארץ.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רוזי כבאז, הנאשם ביצע ביצע מעשים חמורים במשך זמן רב באחותו הצעירה, עוד בטרם מלאו לה 6 שנים, תוך ניצול סמכותו ומרותו כלפיה, ותלותה הנפשית בו.

באחד האירועים הנאשם הכה אותה באמצעות מקל או חפץ דומה, ולאחר האירוע האחרון היא נזקקה לטיפול רפואי והובהלה לבית חולים.

בסוף 2015, דווח על ידי מד"א למשטרה על חשד לביצוע מעשים חמורים בצעירה. הבחורה יצרה קשר עם אחיה ומסרה לו כי בכוונת המשטרה לחקור את המקרה, והוא עלול להיעצר. בעקבות כך, הוא נפגש עם הבחורה ואמר לה שתגיד שהפגיעה הקודמת אירעה על ידי הבחורים בשכונה, ובפעם הנוכחית פגע בה אדם אותו היא מכירה.

לאחר מכן, הם נכנסו לביתה, והאח דרש ממנה לבלוע תרופות שונות שהיו שם, באומרו לה שאם היא תמות או תהיה בבית משוגעים – אין עדות ואי אפשר יהיה ל"שים בכלא". האחות בלעה את התרופות כפי שנדרשה.

החשוד נעצר ומעצרו הוארך. היום תבקש הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

במשטרה אמרו כי מדובר באחת מהפרשות החמורות אליהן נחשפנו בשנים האחרונות. "הצעירה עברה התעללות קשה שלא ניתן להסביר", אמר גורם במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר