רצח מוחמד אבו חדיר

העונש: מאסר עולם ו-20 שנה נוספות בכלא ליוסף חיים בן דוד

יוסף חיים בן דוד, שרצח את הנער הערבי מוחמד אבו חד'יר וזיעזע מדינה שלמה יישלח למאסר עולם ו-20 שנה נוספות בכלא. הרוצח לפני גזר הדין: "תמיד קידשתי צלם אנוש, אני מבקש סליחה" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
יוסף חיים בן דוד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בית משפט המחוזי בירושלים הטיל הערב (שלישי) עונש של מאסר עולם ועוד עשרים שנה נוספות בכלא על יוסף חיים בן דוד, בעל החזות החרדית שרצח את הנער הערבי מוחמד אבו חדר, רק בשל היותו ערבי. בנוסף, בן דוד ישלם למשפחתו של אבו חדיר 150 אלף שקלים.

בפתח הדיון התנצל בן דוד ואמר להרכב השופטים: "תמיד קידשתי את צלם האנוש וכבוד המת. זה לא האופי שלי ואני לא בן אדם כזה. אני מתנצל בפני המשפחה על כל מה שאירע. אני מבקש סליחה".

השחזור של בן דוד (ערוץ 10)

בחודש שעבר הורשע בן דוד בחטיפת ורצח הנער מוחמד אבו חדיר. ביהמ"ש קבע כי בעת ביצוע העבירות בן דוד לא היה פסיכוטי, הבין היטב את מעשיו, היה אחראי למעשיו, שלט בהם, לא הייתה לו הפרעה בשיפוט המציאות והייתה לו יכולת להימנע מביצוע העבירות.

בשחזור של הרצח סיפר בן דוד: "לקחתי אותו מתוך האוטו וזרקתי פה. זה היה תחת לחץ מאוד גדול. תפסתי את הלום ואמרתי - 'זה בשביל משפחת פוגל, זה בשביל שלהבת פס'. אחר כך ביקשתי שיביאו את הבקבוק של הדלק. אני שפכתי פה על הכול. בקבוק אחד, אחד ליטר. הדלקתי מצית, לא חשבתי על כלום. בשנייה אחת כולו בער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר