הקלה במבחני הלשכה

בית המשפט העליון קיבל חלקית את ערעור המתמחים

בית המשפט העליון קיבל חלקית את הערעור שהגיש יחיאל וינרוט יחד עם שותפיו, והכריע כי תשובה נוספת במבחן ההסמכה למקצוע עורך דין תיחשב נכונה באחת השאלות (חוק)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
עוה"ד ד"ר יחיאל וינרוט, ליאב איינס, ואושר רובינגר (צילום: סיון פרג')

בדיון שהתקיים אתמול (שני) בנושא בחינת לשכת עורכי הדין ואשר פסק הדין לגביו פורסם הבוקר, נדון הערעור בנוגע לשאלות שונות בבחינה.

בית המשפט העליון קיבל את הערעור באופן חלקי וקבע ביחס לאחת השאלות, כי יש לקבל את החלופה שהוצעה כנכונה על ידי חלק מהמערערים, אשר יוצגו על ידי משרד ד"ר י. וינרוט ושות'. המשמעות היא, כי לפחות כמה עשרות מתמחים נוספים עברו את הבחינה ויוכלו לשמש כעורכי דין.

עוה"ד ד"ר יחיאל וינרוט, ליאב איינס, ואושר רובינגר ממשרד ד"ר י. וינרוט ושות' מסרו בתגובה: "אנו מברכים על כך שבית המשפט העליון קיבל את הערעור שהגשנו, גם אם באופן חלקי, ובכך אימץ את עמדתנו, בעקבות כך עברו מתמחים נוספים את בחינת ההסמכה. עם זאת, לטעמנו, לנוכח טענות המערערים, היה מקום להתערב בשאלות נוספות, וזאת גם אם מביאים בחשבון שהתערבות בשיקול הדעת של הלשכה אינה דבר שבשגרה".

הדיון בערעור מגיע לאחר שש עתירות לבית המשפט המחוזי בירושלים בנושא אחוזי המעבר הנמוכים משמעותית שנרשמו בבחינות הלשכה האחרונות, אשר נדחו ברובן. בשל כך, פנתה קבוצת עותרים למשרד ד"ר י. וינרוט ושות', בבקשה שיגיש בשמה את הערעור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר