השימוע בקרוב?

מנדלבליט נפגש עם פרקליטי נתניהו: "הטענות נשמעו"

היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט נפגש היום עם פרקליטיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הדורש שלא לזמנו לשימוע בזמן מערכת הבחירות: "נגבש עמדה בקרוב" (משפט)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט נפגש היום עם פרקליטיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הדורש ממנו שלא לזמנו לשימוע לפני כתב אישום בזמן מערכת הבחירות.

בסיום הפגישה נמסר מטעמו ש היועמ"ש כי: " הטענות נשמעו ברוב קשב, והדברים יישקלו כמקובל. היועץ המשפטי לממשלה יגבש את עמדתו בימים הקרובים והיא תימסר לסנגורים בהקדם".

בפגישה השתתפו עו"ד נבות תל צור, עמית חדד, עודד מודריק וטל שפירא שניסו לשכנע את מנדלבליט שלא להזמין את נתניהו לשימוע בתקופת הבחירות.

הצהרה משותפת של צוות ההגנה של ראש הממשלה נתניהו, עו״ד נבות תל צור, עו״ד עמית חדד ועו״ד טל שפירא:

בסיום הפגישה מסרו פרקליטי נתניהו הצהרה משותפת: "צוות הפרקליטים של ראש הממשלה הגיע היום לפגישה עם היועץ המשפטי לממשלה בליווי שני שופטים בכירים בדימוס, השופט עודד מודריק והשופט ספי אלון.

"אני לא אכנס לתוכן הפגישה. אני רק יכול לומר שאנחנו פועלים להבטיח לראש הממשלה, העומד בפני בחירות, משחק הוגן. בנוסף הוגש ליועץ המשפטי מכתב בחתימת שופט בית המשפט העליון בדימוס יעקב טירקל שתומך אף הוא בעמדתנו".

עו"ד עמית חדד (צילום: כפיר זיו)

כזכור, לאחרונה תקפו פרקליטיו של נתניהו את הכוונה להזמינו לשימוע בבחירות ואמרו: "להכריז על שימוע במערכת הבחירות בלי לשמוע את הצד השני זה עיוות רצון הבוחר ופגיעה קשה בתהליך הדמוקרטי".

לדבריהם: "אנחנו מאמינים שלא יהיה שימוע כי לא היה כלום. זה לא דמוקרטי להתחיל שימוע לפני הבחירות כשלא ניתן לסיימו עד הבחירות. לא ייתכן שהציבור ישמע רק צד אחד ולא את הצד השני. היו מקרים רבים ששמיעת התשובות של הצד השני בשימוע הביאו לסגירת תיקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר