תביעות הדדיות

"כלבה", "חבר ערבי": יאיר נתניהו התפרץ לעבר שפיר והורחק מאולם בית המשפט

בדיון על תביעות הדיבה ההדדיות בין השניים, התפרץ בן ראש הממשלה המיועד לעבר חברת הכנסת לשעבר: "נשואה למיליארדר", "כלבה" (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
שפיר ונתניהו היום, בבית המשפט (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

בבית משפט השלום בתל אביב התקיים היום (שלישי) דיון הוכחות בנוגע לתביעות דיבה הדדיות שהגישו בנו של ראש האופוזיציה, יאיר נתניהו, וחברת הכנסת לשעבר ממפלגת העבודה סתיו שפיר.

במהלך הדיון, כך לפי הדיווח ב-N12, הורחק נתניהו בידי השופט מהולם לאחר שמספר פעמים התפרץ בצעקות לעבר שפיר והשתמש כלפיה בביטוים קשים, בהם בין היתר: "חבר ערבי", "נשואה למיליארדר" ו-"כלבה".

עורך דינו של נתניהו, עו"ד לנקרי, הציע לשפיר בתחילת הדיון שתמשוך את תביעתה. " לא כיוונת נגד ראש הממשלה, אלא כיוונת לבן שלו, את למעשה זאת שיורדת ויורה חצים ומצפה מהתובע, ששומע חדשות לבקרים גידופים נגד משפחתו ואת מקווה שהוא יגיב בוורדים ושושנים", אמר אנקרי.

ב-N12 דווח כי כאשר לנקרי התייחס לציוץ של שפיר מימי הקורונה, בו דיברה על "הוצאת העיניים" של משפחת נתניהו בעת הסגר, שעשו ליל סדר מפונפן - התפרץ שוב נתניהו: "חוסר ודאות כלכלית? את נשואה למיליארדר".

גם בהמשך התפרץ נתניהו לעבר שפיר והורחק מהאולם. כשיצא סינן את המילה "כלבה" לעבר חברת הכנסת לשעבר. בהמשך הוחזר נתניהו לאולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר