משפט נתניהו

הפרקליטות מודה: ידענו על תרגיל החקירה שנעשה לניר חפץ

מנדלבליט טען בעבר כי לא ידע בזמן אמת על התרגיל שנעשה לחפץ, ושצו איסור פרסום הוטל עליו, כעת הפרקליטות מודה כי ידעה יום לפני (משפט)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
ניר חפץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

פרקליטות המדינה הודתה היום (שלישי) כי ידעה בזמן אמת על תרגיל החקירה שנעשה במשטרה לניר חפץ, ששימש כעד מדינה במשפטו של נתניהו. כך לפי הדיווח ב-N12.

בפרקליטות כתבו היום: "על מנת לייתר מחלוקות, תציין המאשימה כי במסגרת ישיבת סטטוס בסוף יום 18.2.20 על כלל פעולות החקירה שבוצעו ביום זה וכן על פעולות החקירה הצפויות בתיק, דווח לנוכחים בישיבה, ובהם גורמי הפרקליטות המלווה שנכחו בישיבה, על הכוונה לבצע למחרת חיפוש אצל מקורבת לחפץ וכן על כוונה לחקור אותה ולבצע הפגשה 'אקראית' בינה לבין חפץ".

התרגיל שנעשה לחפץ, ורבים רואים בו מכוער, כלל מפגש כביכול "אקראי" שלו עם מקורבת אליו שידעה עליו דברים שעלולים היו להביך אותו, זאת במטרה ככל הנראה ש"יבין את הרמז" וישתף פעולה.

כזכור, אביחי מנדלבליט, לשעבר היועץ המשפטי לממשלה, טען שלא הכיר את פרטי החקירה. "לא ידעתי או אישרתי אותו בזמן אמת", אמר מנדלבליט על התרגיל שנעשה לחפץ. לדבריו, שמע לראשונה על התרגיל רק בשימוע שנערך לנתניהו מפי הסנגורים של ראש הממשלה.

סביב אותו תרגיל חקירה הוטל צו פרסום כזכור. אמיר אוחנה, כיום יו"ר הכנסת ואז שר המשפטים, הפר אותו בנאום בדוכן הכנסת כשמשתמש בחסינותו.

לפי הדיווח ב-N12, חפץ אומר כי חרף תרגיל החקירה הוא העיד אמת במשטרה ובכוונתו להעיד אמת גם בבית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר