נסיקה מטאורית

עו"ד בן מעוז כבש את אולמות המשפט - ואת הלקוחות

מילדות אלמונית בכרמיאל הרחוקה, צמח עו"ד בן מעוז ל'פליליסט' כבד; עורך דין מבוקש שחולש על משרד פרטי הממוקם בקומה 43 במגדל מידטאון בתל אביב • מיהו האיש שמתחת לגלימה (משפט)

עו"ד בן מעוז (צילומים: משה (מוזס) בנסון)

עו"ד בן מעוז, שם שמוכר לצרכן החדשות הממוצע בישראל הקורא את מדורי הפלילים, הוא בן 32 בסך הכל. אז כיצד הוא כבר הגיע לצבר הישגים משפטי מפתיע? יצאנו לבדוק, את קורות חייו והתפתחותו המקצועית המטאורית.

הסניגור המרשים גדל בעיר כרמיאל שבגליל העליון, כילד חביב מן השורה. כשבגר, שירת בצה"ל והגיע לדרגת קצין כששימש ראש מדור בילוש במשטרה הצבאית. לאחר שפרש מהצבא, נרשם ללימודי משפטים באוניברסיטה, אותם סיים בהצטיינות יתרה.

את דרכו המקצועית החל בן מעוז בפרקליטות הפלילית, בהמשך הוא עבד כעו"ד שכיר במשרד עורכי דין מוכר בתל אביב. מפה לשם, כיום עו"ד בן מעוז הינו בעל משרד עורכי דין בת"א, הממוקם בקומה 43 במגדל מידטאון, ונחשב למומחה בין היתר למשפט פלילי, עבירות תעבורה וייצוג אסירים. הוא נשוי לשרון, המפעילה גן ילדים, ואב לרפאל בן ה-3.

כבר בתחילת דרכו המשפטית ייצג עו"ד בן מעוז נאשמים וחשודים בתיקים חמורים ומתוקשרים, בהם ייצוגם של איש משרד הביטחון שהואשם בתקיפת ח"כ אבו עראר מ'הרשימה המשותפת' (שנסגר ללא הרשעה), של מנהל הבריכה בקיבוץ יגור שחשוד בגרימת מותו ברשלנות של פעוט שטבע בבריכה, כמו גם של נאשמים בעסקאות סחר בינלאומיות ועבירות אלימות חמורה, פשיעה כלכלית ועוד.

בימים אלו מייצג עו"ד בן מעוז את הנאשם בתיק הדקירה בישיבת 'כנסת הגדולה' במודיעין עילית, כאשר בשלב זה נראה שלמרות שהיו עדים לאירוע והפרקליטות סברה שזהו תיק בטוח להרשעה, הוא עשוי להביא לזיכוי הנאשם מחמת מצבו הנפשי.

לדברי מקורביו של עו"ד בן מעוז, הסיבה שמגיעים אליו אזרחים מכל רחבי הארץ, כאלו שהסתבכו ומבקשים לשכור את שירותיו, היא מאחר והוא מוכר כמי שנלחם עבור לקוחותיו וחושב על פתרונות יצירתיים - גם במקרים שנראה שמדובר בתיק חסר סיכוי.

סיבה נוספת לנסיקתו המהירה לתודעה הציבורית, אותה מדגישים דווקא כמה ממרשיו: "בן לא חושש להתעמת עם המשטרה או עם שופטים. הוא פשוט כוכב עולה בשמי המשפט הפלילי".

עו"ד בן מעוז (צילום: משה (מוזס) בנסון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות