"לקח חלק פעיל"

ההצתה בבני ברק: כתב אישום נגד קטין נוסף

הפרקליטות הגישה כתב אישום נוסף על הצתת האוטובוס בבני ברק, נגד קטין בן 16. לטענת עורכי הדין, הנאשם סייע לתלוש את מטף הכיבוי של האוטובוס ולרסס בתוכו (אקטואליה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
האוטובוס הבוער בב"ב (צילום: דוברות המשטרה)

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שני) לבית המשפט לנוער בעיר כתב אישום נגד נער, כבן 16, בגין הצתת האוטובוס במהלך ליל הפרעות בעיר בני ברק לפני מספר שבועות.

כתב האישום הוגש כנגד קטין בן 16 בגין תקיפה הגורמת חבלה ממשית בנסיבות מחמירות, תקיפה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע והצתה שביצע בבני ברק וכללו בין יתר תקיפת נהג אוטובוס והצתת האוטובוס.

מי שהגישה את הכתב אישום היא גם עו"ד צופיה טייץ, וכך היא כתבה: "בתקופה הרלוונטית, שרר בארץ מצב חירום עקב התפרצות נגיף הקורונה, וחל סגר הדוק במדינה. על רקע ניסיונות משטרת ישראל לאכוף הפרות הסגר בעיר בני ברק, התקיימו הפגנות רבות משתתפים בעיר, אשר כללו התפרעויות, הצתות רכוש, ועימותים אלימים בין אזרחים לשוטרים. במהלך ההתפרעויות שהתרחשו בתאריך 24.1.21, עבר הנאשם בין מספר מוקדי התפרעות ולקח חלק פעיל בהן".

"בין היתר", נטען בכתב האישום, "הנאשם יידה אבנים על חלון אוטובוס שנחסם על-ידי המתקהלים, סייע לאחר לתלוש את מטף הכיבוי של האוטובוס ולרסס באמצעותו בתוך האוטובוס ואף תלש חלק המשמש לכיסוי תא הדלק של האוטובוס. כתוצאה מהמעשים נגרם נזק רב לאוטובוס".

האוטובוס השרוף (צילום: חדשות כל העולם)

בכתב האישום מתואר בפרוטרוט איך אחר שאוטובוס נוסף נחסם על ידי המתקהלים, הנאשם, יחד עם אחרים תקף נהג של אוטובוס, וכן עובר אורח שפנה לסייע לו.

"לאחר מכן", נטען בכתב האישום, כי "הנאשם, יחד עם אחר, קשרו קשר להצתת האוטובוס. לשם כך הנאשם, יחד עם מספר מתקהלים נוספים, ערמו קרטונים בסמוך לקדמת האוטובוס, האחר הבעיר משטח קרטון והניחו בוער על מושב הנהג באוטובוס, ואילו הנאשם העביר את האש בעזרת קרטונים נוספים, אל מושבי הנוסעים. כתוצאה מהמעשים, נשרף האוטובוס כליל, חלונות בבנייני המגורים הסמוכים התנפצו כתוצאה מחום האש, תריסים נמסו, ותושבי הבניינים הוצרכו להתפנות מבתיהם בשעת לילה מאוחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר