ברחובות יפו | צפו

לאחר הירי ברחוב; קטין נפל מהאופנוע ונתפס

במשטרת יפו קיבלו דיווח על ירי באחד הרחובות, לפתע הבחינו השוטרים בשניים רכובים על אופנוע, כשסימנו להם לעצור הם החלו להימלט ונתפסו כעבור זמן עם אקדח • צפו (משטרה)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
האופנוע והשוטרים (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות המשטרה ביפו

המשטרה עצרה לפני כשבוע קטין, בגין ירי בעיר יפו. היום (חמישי) יוגשו נגדו כתב אישום ובקשת מעצר.

לפני כשבוע פתחה המשטרה בחקירה, לאחר קבלת דיווח על ירי ברחוב מנדס פרנס ביפו.

כוחות משטרה שהיו בסמוך בפעילות מבצעית שגרתית בעיר, בצומת הרחובות פייר מנדס-טולוז, הבחינו כי 2 חשודים רכובים על אופנוע נסעו במהירות ועקפו את המחסום המשטרתי.

אחד מהם איבד שליטה על האופנוע והשניים החליקו על הכביש. שוטרי תחנת יפו, בסיוע כוחות נוספים של השיטור העירוני ובלשי מרחב יפתח, ניהלו מרדף רגלי אחר החשודים.

לאחר מרדף, נתפס אחד החשודים, והשוטרים תפסו את האקדח שהחזיק בידו והשליך במהלך המנוסה, אקדח חצי אוטומטי "קומפקט גוסט" קליבר 9 מ"מ.

השוטרים עצרו את החשוד (17, יפו) והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א והיום כאמור בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בעבירות של נשיאת נשק שלא כדין וירי מנשק חם באזור מגורים.

יצוין, כי יחד עם כתב האישום תוגש נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בתוך כך, המשטרה ביצעה פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות רוכבי הדו גלגלי בעיר יפו, במהלכה נרשמו דו"חות בגין עבירות מסכנות חיים, בוצעו שימוע והשבתת רכב

במסגרת פעילות מבצעית ממוקדת נגד עבירות תנועה של רכבי דו גלגלי בעיר יפו, נפרסו ברחבי העיר שוטרים רבים מתחנת יפו, בשת"פ עם סיירת התנועה הארצית.

פעילות המשטרה ביפו

במהלך המבצע נתפסו למעלה ממאה נהגי רכבי דו גלגלי כשהם מבצעים עבירות תנועה שונות והם עוכבו וניתנו להם דו"חות. בוצעה השבתה כלי רכב ושימוע נוסף שנערך במקום ע"י קצין משטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר