צפו בוידאו

עונת החתונות: פאנל מיוחד עם בכירי תעשיית המוזיקה

מה ההבדלים הבולטים בין החתונות החרדיות בארץ לאלו שבחו"ל וכיצד הזמרים המופיעים בהן מצליחים לשמח מידי ערב מחדש, בדיוק כמו אתמול • לרגל פתיחת עונת החורף, "כיכר השבת" כינס לפאנל משעשע וסוער את בכירי תעשיית החתונות של המגזר החרדי; זמרים, צלמים ומפיק חתונות • וידאו (פרויקט מיוחד)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: רונן שטלצר, וידיאו: יוני צור​)

עונת החתונות נפתחת: עם פתיחת עונת החורף בחתונות המגזר, קיים "כיכר השבת" פאנל סוער ומשעשע בהשתתפות בכירי תעשיית החתונות המקומית של המגזר החרדי, המפיק יוחאי כפיר, הזמרים עמירן ואריק דביר, יוסי ברגר ושלומי גרטנר (לונדון), במאי הוידיאו יוני צור והצלם רונן שטלצר.

בין היתר, נשאלו משתתפי הפאנל על החתונות בארץ ובחו"ל, ההבדלים ברמת האירועים בשכבות שונות באוכלוסייה, וגם שאלת השאלות... איך זה להגיע בכל ערב מחדש לאירוע עם כוחות מחודשים ולתת 100% שירות לבעלי השמחה?.

עמירן דביר הגדיר זאת באמרה ששמע מאחד המוזיקאים היותר ותיקים בתעשייה, "אפילו שאנחנו מנגנים ומופיעים ערב ערב, בשביל הזוג זו חתונה אחת ויחידה. ותמיד צריכים להגיע עם ההרגשה הזו לפני כל אירוע".

חברי הפאנל (צילום: רונן שטלצר​)

האם מבחינת בעלי המקצוע יש הבדל בין אירוע של העשירון העליון במגזר לשאר האירועים? יוחאי כפיר: "מנקודת המבט שלי אין שום הבדל מבחינת החשק, הביצוע והכיף בין חתונות בליין היותר גבוה לליין הנמוך. ההבדל היחידי הוא בגודל התקציב - שיש לו משמעות טכנית, אבל לא מבחינת השמחה".

שלומי גרטנר, כוכב הזמר החסידי מלונדון סיפר על ההרגשות וההכנות האישיות לפני כל חתונה וחתונה, ויוני צור ורונן שטלצר הציגו את החידושים האחרונים בעולם הצילום בחתונות, צילום במצלמות DSLR שחדר גם לחתונות המגזר, הקרנת סרט החופה כבר במהלך החתונה ועוד.

  • בהמשך: פרקים נוספים בפרויקט עונת החתונות של "כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר