'זינגער בכיכר'

דואט שלוש הדורות והשיר שכובש את כל האירועים

'זינגער בכיכר': כל הנייעס החמים של המוזיקה היהודית במקום אחד. השיר שכבש את ההופעות השבוע, הדואט של שלוש הדורות וקטעים מלהיבים מהופעות השבוע (זינגער)

זינגער | כיכר השבת |
(צילום: סטודיו כיכר)

כובש את העולם: הזמר ישי ריבו תועד בדברי רגש רגע לפני מופע ענק שערך השבוע בהיכל 'Margaret Court Arena' במלבורן שבאוסטרליה. 'זינגער' מפרגן ומחכה לאלבום חדש של היוצר המרגש.

יורש העצר: הזמר בני אלבז בדואט 'ברכת כהנים' עם נכדו בנימין אלבז - במהלך החתונה של הבן-האבא הזמר גד אלבז שגם הצטרף לשירה, את השיר שהלחין הסבא בני, הקדישו השניים לשר לביטחון לאומי יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן גביר.

(צילום: הרב יצחק לסרי)

ומחתונה לחתונה, הזמר מוטי ויזל ומקהלת 'נשמה' תועדו בשירה מרגשת בחופת איש היין נתי אזרזר שהתחתן השבוע עם אפרת יהודיוף נינת 'הבבא סאלי' באולמי 'אווניו'. 'זינגער' שחיכה בחופה למחרוזת אבוחצירא, התנחם בצלילים המוכרים.

(צילום: נתנאל הלפרין)

ומשם לעוד חתונה, הזמר חיים ישראל תועד בשירה מרגשת עם הלהיט "אם אשכחך" של שוואקי, בחופת נכדת המיליארדר לב לבייב שחיתן את נכדתו חני בת לבתו צביה. 'זינגער' שלא הוזמן לחתונה, גם מוכן לשיר בחתונת הנכדה הבאה של לבייב, עכשיו רק נותר ללבייב להסכים.

צילום: ישראל לובין

אופנה חדשה? במהלך חתונה חרדית, תועד הזמר מידד טסה בביצוע לשיר 'שקיעות אדומות' של הזמר עדן חסון. 'זינגער' תהה מדוע החתן על הקרקע ודווקא הזמר על הכתפיים...

(צילום: יהונתן בן סימון)

אם כבר אנחנו בחתונות, אז תיעוד מחתונה נוספת, החזן והפייטן העולמי יחיאל נהרי והפייטן ישי בן חיים תועדו בדואט משותף ללהיט של בני אלבז "ברכת כהנים" תחת החופה.

ואם כבר ברכת כהנים שוב... הזמרים גד אלבז וטל ועקנין תועדו בדואט 'ברכת הכהנים' לכבוד לאיש התקשורת יוני קדם שהשתחרר השבוע מבית החולים לאחר חודשיים וחצי בהם היה מאושפז לאחר פציעה קשה. האירוע: שבע ברכות לאלבז, בביתו של איש העסקים משה מרצלו. על התיעוד: איש 'כיכר השבת' איציק אוחנה. 'זינגער' עסוק עדיין בחישובים על התמלוגים של אלבז על השיר המצליח.

בדרך חזור לישראל מהמסע של קהילת חב"ד ברמת שלמה ל-770, בעצירת ביניים בשדה התעופה בבריסל, אמן הפסנתר החב"די אחיה אשר כהן אלורו, נצפה מנגן את "קהל גדול" על פסנתר ציבורי כמו שרק הוא יודע, צפו:

הזמר והיוצר המוכשר משה פלד, תועד שר (או יותר מדויק מנפנף בידיו) ביחד עם בנו של העיתונאי מנחם קולדצקי בשמחת הבר מצווה לבנו של קולדצקי.

הזמר איציק וינגרטן תועד בחתונה יוקרתית במקסיקו כשהוא מבצע את הלהיט שלו 'אתה תשיר'. 'זינגער' לא יכול להתעלם מכמויות הקונפטי על הרצפה שהופכים את האולם היוקרתי לדיר עיזים ממוצע.

בצל המצב הביטחוני המתוח, ערבים תושבי חווארה חוגגים לצלילי מוזיקה ושירה ערבית עם הזמר אדיר מלכה, בבר מצווה לבנו של מומחה הכשרות הרב ניר אנקונינה, בתיעוד נראים הערבים מפזרים על הזמר שטרות של כסף. 'זינגער' מזמן חשב שעדיף שהם יזרקו שטרות מאשר אבנים.

(צילום: מיכאל פרץ)

מאחורי הקלעים: הזמר בני פרידמן הקפיץ בשירה אלפי צעירים מרחבי העולם שהגיעו לאירוע של ארגון 'Cteen' החב״די ב'טיימס סקוור' שבני יורק. על התיעוד: אמן הוויזואל שמואל בן הרוש.

ולסיום, הדיג׳יי והמפיק האלקטרוני ברגר - DJ BERGER משחרר טראק פתיח אינסטרומנטלי חדש לקראת חודש אדר, צאו בריקודים:

הגשה: נתנאל לייפר, שותף מפיק: איציק אוחנה

'זינגער בכיכר' עם כל חדשות המוזיקה, אייטמונים, קטעים מהופעות, להיטים שבדרך וכל מה שמוזיקלי. אז אם יש לכם חומר רלוונטי, 'זינגער' מחכה לכם - nl@kikar.co.il או בוואטסאפ: כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר