דרמה בפרסום החרדי: קלמן V בלי קלמן בורשטיין

שנים אחדות אחרי הקמתו, משרד הפרסום 'קלמן V' משתנה, לאחר שאחד השותפים, קלמן בורשטיין, הודיע כי לא ימשיך במשרד. הלקוחות נשארים בנתיים אצל 'קלמן V' (ברנז'ה, פרסום)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יוסי רוזנבוים (צילום: באדיבות המצלם)

דרמה בעולם הפרסום החרדי: שנים אחדות אחרי הקמתו, משרד הפרסום 'קלמן V' מתפצל לשניים, זאת לאחר שאחד השותפים, קלמן בורשטיין, הודיע כי לא יוכל להמשיך במשרד.

גורמים המעורים בנושא, אמרו ל"כיכר השבת" כי העילה לפרישה הינה מחלוקת בין השותפים. למרות פרישתו, מרבית הצוות נשאר במשרד שמנוהל כיום בין היתר על-ידי יוסי רוזנבוים.

לא ברור כעת האם שם המשרד ישתנה ובנוסף לפי המסתמן קלמן יחל לשמש כיועץ לעמותות בד בבד עם המשך עיסוקו בעולם הפרסום.

בשלב זה מרבית הלקוחות הודיעו כי הם נשארים במשרד בו הם מרוצים מהשירות.

עדות ראשונה לפרישה מעל גבי העיתונים, נרשמה בעיתון 'המודיע' שיצא לאור ביום שישי האחרון, כאשר קלמן בורשטיין עצמו וללא לוגו משרד הפרסום, פרסם מודעת ברכה לאחת המסעדות שפתחה סניף נוסף בירושלים, כאשר במקביל, משרד קלמן V פרסם אף הוא מודעת ברכה עם לוגו המשרד ללקוח החדש שהצטרף.

ממשרד הפרסום 'קלמן V', נמסר ל"כיכר השבת" כי "משרד הפרסום קלמן V ממשיך בפעילותו הרגילה והשוטפת, בהצלחה ובמחויבויות למען הלקוחות והעובדים. בימים אלה מצטרפים לקוחות חדשים למשרד, עליהם נודיע בימים הקרובים".

"כידוע, ענף הפרסום הוא דינמי ורווי שינויים טכניים וניהוליים, שלרוב באים לייעל ולשפר את ביצועי המשרד במקצועיות ובאחריות וכך יהיה בעז"ה", הוסיפו במשרד.

קלמן בורשטיין, מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "בחיים העסקיים כשם שצריך לדעת ליצור קשרים ולחבור לעבודה משותפת, צריך לעתים לזהות רגעים בהם השותפות מגיעה לידי מיצוי וכי העתיד מחייב יציאה לדרך חדשה ועשייה מקצועית אתגרית ומרתקת".

"בסייעתא דשמיא אני מברך על שנות שותפות ובניין אותו בניתי בעמל יוצרים, כעת אני פונה בכוחות רעננים להמשיך עם המותג המלווה אותי מאז ומעולם: "קלמן בורשטיין" שם שחתום על תוצאות מוכחות למאות עסקים, שם שימשיך לעשות בהצלחה ולבלוט בענף הפרסום בעוצמה", הוסיף בורשטיין.

קלמן ברושטיין (צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר