צפו: הלפגט ורזאל עם "ירושלים של זהב" בקונצרט "לך ירושלים" • וידאו וגלריה

שיאו של הקונצרט שנערך בבית משכן האופרה בת"א של סדרת "בנבל עשור", היה בביצוע משותף ל"ירושלים של זהב" של כל המשתתפים ובראשם החזן הלפגוט ויונתן רזאל (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום וידאו: יעקב פלברבאום; תמונות: יונתן פדידה)

שוחרי החזנות והמוסיקה היהודית הקלאסית, השתתפו השבוע בחוויה מוסיקאלית של ממש - בדמות הקונצרט החגיגי המיוחד שנערך בשבוע שעבר בבית משכן האופרה בתל אביב.

אירוע ה"גאלה" החגיגי של סדרת החזנות הירושלמית "בנבל עשור" שזה היה לה קונצרט הבכורה בתל אביב, זכה לשיתוף פעולה נדיר על הבמה בין ענק החזנות יצחק מאיר הלפגוט, ויחד איתו זמר - חזן הבריטון קולין שחט, ובנוסף החזנים המבטיחים, בכירי תלמידיו של מאסטרו יפה - אלעזר ברוק ואברהם קרשנבוים (החזן השני בביהכנ"ס הגדול בירושלים) וכמובן זוכה פרס אקו"ם מהשנה החולפת הזמר יונתן רזאל.

את הקונצרט בת"א ניהל מוסיקאלית וניצח מאסטרו אלי יפה בליווי התזמורת הסימפונית ירושלים - רשות השידור בהרכבה המלא - 70 נגנים! יחד עם הלפגוט, נושא היצירות בקונצרט סבב סביב נושא "יום ירושלים"- בשילוב קטעי וידיאו ארט ומולטימדיה מפעימים. ולצד קטעי חזנות נבחרים בוצעו יצירות ישראליות ועממיות וכולן בעיבודים סימפוניים ייחודיים שזכו לתגובות חמות מצד הקהל, שמסתבר יודע להעריך ערכה של מוסיקה איכותית...

שיאו של הערב הגיע כמובן עם סיומו, בביצוע משותף של שיר הנושא של הערב "ירושלים של זהב" עם שירתם של כל המשתתפים ובראשם החזן הלפגוט והזמר-יוצר הישראלי יונתן רזאל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר