תיעוד: הגר"ח קנייבסקי בהלווית בתו הרבנית חנה שטיינמן ע"ה

אלפים בראשות גדולי ישראל ליוו למנוחות את הרבנית חנה שטיינמן ע"ה. אביה, מרן הגר"ח קנייבסקי ספד לה: "היתה אישה כשרה, היתה לה זכות גדולה ששימשה את הגראי"ל" (חרדים)

(צילומים:משה גולדשטיין)

אלפים ליוו בשעות הצהריים (שני) למנוחת עולמים את הרבנית הצדקנית מרת חנה שטיינמן ע"ה אשת הגאון רבי שרגא שטיינמן, בתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וכלתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שנפטרה הבוקר בבית החולים מעייני הישועה לאחר מחלה קשה ממנה סבלה בשנתיים האחרונות.

מסע ההלוויה יצא מרחבת בית הכנסת לדרמן ברחוב רשב"ם בראשותם של גדולי ישראל כאשר ראשון המספידים היה הגאון רבי יצחק זילברשטיין חבר מועצת גדול התורה ורבה של שכונת רמת אלחנן שתיאר בקול בוכים את מעלותיה וצדקותה הרבה.

לאחר מכן ספד לה בנה רבי אלעזר שטיינמן שדיבר באריכות על חינוך ילדיה לחיים של תורה ויראת שמיים ולאחריו נשא דברי הספד המשגיח הגאון רבי חזקיהו מישקובסקי מנהל הרוחני של ישיבת אורחות תורה.

הגאון רבי אליהו מן דיבר על זכותה הגדולה לקיים מצוות כיבוד אב ואם בהידור גדול, שכיבדה את חמיה ואביה הדגולים. לסיום קרא לקהל להתחזק בתורה ומעשים טובים לאור האסון הגדול ובפרט בימי אלול.

לפני שהחלה הלוויה ספד מרן הגר"ח לבתו ואמר: "היתה אישה כשרה, היתה לה זכות גדולה ששימשה את הגראי"ל".

הגר"ח ציין שוב כי כשהיתה תינוקת התברכה מפי מרן החזון איש זצ"ל שתזכה להיות אשת חבר וכשהגיעה לפרקה ונישאה לגאון רבי שרגא שטיינמן התבטא סביה מרן בעל הקהילות יעקב ואמר: "הנה הברכה התקיימה, היא כבר זכתה לכך".

צפו בתיעוד של הצלם משה גולדשטיין

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר