הפיסטוקים: אטיאס בשירה, ישי בריקודים

אלי ישי רקד עם ספר התורה, אטיאס תפס פיקוד על השירה, הרב בעדני קפץ לביקור, החברים מחזקים את יו"ר התנועה, נין נוסף מצטרף למשפחת יוסף, אבוטבול מלווה את אביו למנוחות, חבושה מרקיד את החסידים, ג'רבי מכניס את בנו בברית, נתי לסרי קופץ לכפר חב"ד, הגר"א יוסף מפזז בחולון, ש"ס מתחדשת בצלם חדש, ואיציק כהן חוגג יומולדת. הפיסטוקים בעריכת אפרים גלעד, עכשיו גם בכיכר. (ברנז'ה, מעניין).

אפרים גלעד | כיכר השבת |
אלי ישי בגן יבנה

* לא רק האושפיזין קפצו לבקר בסוכתו של יו"ר ש"ס בבני ברק וסגן ראש העיר. גם חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי שמעון בעדני שליט"א, הפתיע את הרב אליהו דדון, כשהגיע לביקור חג בסוכתו. שרו משירי החג באותה סוכה: מזכיר מועצת חכמי התורה הרב רפאל פנחסי, חברי מועצת העיר של סיעת ש"ס בעיר, ורל"ש סגן רה"ע תומר חן.

הצטרפו לדף הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

הגר
הגר"ש בעדני בביתו של אלי דדון

* מוצאי שמחת תורה: שליח המדור פיזז לכבודה של תורה בבית מדרשו של מרן רבינו מאור ישראל שליט"א, וסיפר למדור כי השר אלי ישי פיזז ורקד הרבה לכבודה של תורה, כשהוא מחזיק בידו ספר תורה קטן, ורוקד לפני מרן במשך דקות ארוכות. השר אריאל אטיאס לעומתו, תפס פיקוד על השירה, כשכל הקהל עונים לו ומריעים לכבודה של תורה.

* אל סוכתו של יו"ר המועצה הדתית בעיר בת ים ר' בנימין אלחרר התאספו רבנים, אישי ציבור, זמרים ושדרן אחד העונה לשם עמי מימון, בכדי לשמח את תושבי העיר בחג הסוכות. הזמרים יניב בן משיח ושלומי יפרח הרקידו את הקהל, כשכל השמחה מועברת בשידור חי ברדיו קול ברמה. משה עזריאל היה שם ותיעד.

לסרי גמיל ואלחרר בבת ים. (עזיראל משה)
לסרי גמיל ואלחרר בבת ים. צילום: עזיראל משה

* ואותו עמי מימון ארגן ערב תמיכה בתנועת ש"ס ובעומד בראשה יו"ר התנועה השר אלי ישי, בסוכתו של הרב רוני כהן בחצר ביתו שבגן יבנה, בליל הושענא רבא. הגיעו לחזק את ידי השר: מנכ"ל חברת שלמה סיקסט מימון בן ישראל, מנכ"ל חברת עטרה עמוס בן דודי, הרב ישי סאקט רבה של מלון רמדה בירושלים, שדרני הרדיו עמי מימון, עמירם בן לולו, יהודה שוקרון, הזמר אבי בן ישראל ועוד. ויש גם תיעוד.

אלי ישי עם רוני כהן
אלי ישי עם רוני כהן

* המדור שמח להתעדכן במהלך סוף השבוע האחרון על לידת הנין למרן מאור ישראל שליט"א, נכד ראשון לבנו הגאון רבי משה יוסף שליט"א, ובן ראשון לחתן נכדתו, הרב יעקב סיני. המדור שולח צרור איחולים לבביים.

* ומיד עם צאת החג, הלך לעולמו איש תם וישר, ר' אליהו אבוטבול זצ"ל מבאר שבע. המדור שולח את תנחומיו לבנו, הרב משה אבוטבול, ראש עיריית בית שמש.

* מאות איש גדשו בחול המועד את היכל בית המדרש המרכזי "יביע אומר" בבני ברק, בכדי לשמוח בשמחת בית השואבה. שימח את הקהל: הפייטן יהודה חדד. חיזקו את המשתתפים: הרב אופיר מלכה, מרבני רדיו קול ברמה. הרב משה אפרת והגאון רבי יגאל כהן שליט"א - ראש בית המדרש.

הרב יגאל כהן בשמחת בית השואבה ביביע אומר
הרב יגאל כהן בשמחת בית השואבה ביביע אומר

* ובהיכל ישיבת "ברכי יוסף" הסמוכה, גדשו עשרות אנשים את המקום לשמוח בשמחת החג, בהשתתפות ראש הישיבה הרב טהרני. שימח את הקהל: הפייטן ישי טהרני שסלסל לנוכחים בטוב טעם.

* ובזמן שחדד וטהרני הרקידו את הבני-ברקים, גדול הפייטנים משה חבושה נכנס להיכל בית המדרש של חסידות "תולדות אברהם יצחק" בירושלים, לקח איתו כינור, והתחיל לשורר להם "אשורר שירה". החסידים נהנו ורקדו במשך דקות ארוכות. ויש גם תיעוד.

חבושה בתולדות אברהם יצחק. (כיכר השבת)
חבושה בתולדות אברהם יצחק. צילום: כיכר השבת

* קצת באיחור: מאות איש הגיעו לשמוח בשמחת הכנס הרך הנולד בבריתו של אברהם אבינו, בנו של 'אמן הקנון' חיים ג'רבי. העיניים של המדור היו שם ותיעדו.

ברית לבנו של חיים גרבי
ברית לבנו של חיים גרבי

* אל סוכתו של יו"ר המועצה הדתית בעיר מוכת הקאסמים שדרות, הרב אורן מלכה, הגיעו אורחים רבים לשמחת בית השואבה במקום. השתתפו: ראש העיר מר דוד בוסקילה, שימי לוזיני ששימח את הקהל, מנכ"ל "ניצוצי ישראל" הרב דניאל מרסיאנו, עורך "יום ליום" יצחק קקון, חבר מועצת העיר דורון טקטוק ואורחים נוספים.

שימי לוזיני בשדרות
שימי לוזיני בשדרות

* אל סוכתו של איש חב"ד ר' לוי אדרעי בכפר חב"ד הגיעו אישי ציבור רבים ובכירי המערכת הפוליטית לשמוח בשמחת החג. נצפה בעין המדור: מנכ"ל תנועת ש"ס החדש ר' נתי לסרי כשהוא מתפלפל עם חסידי חב"ד בענייני דיומא.

נתי לסרי בכפר חב
נתי לסרי בכפר חב"ד

* ואותו לסרי הפתיע השבוע את תושבי העיר ירושלים, וכל הבאים בשערי עיר הבירה, כשתלה שלט ענק ורב מימדים בכניסת לעיר בו נכתב "שנה טובה לכל בית ישראל מתנועת ש"ס", לצד תמונת ענק של מרן שליט"א. המדור הספיק לתעד את השלט.

* מאות תושבי העיר ביתר עלית התאספו להם בימי חול המועד בכדי לקיים את מצוות החג 'ושמחת', ע"י לימוד התורה הקדושה. הרביצו תורה בבית המדרש אוהל יוסף בעיר: יו"ר ארגון הידברות, הגאון רבי זמיר כהן שליט"א. חתנא דבי נשיאה, הגאון רבי מרדכי טולדאנו שליט"א והגאון רבי יעקב טופיק שליט"א.

הרב זמיר כהן בביתר עילית
הרב זמיר כהן בביתר עילית
הרב טללדנו בביתר עילית
הרב טללדנו בביתר עילית

* ואותם תושבי העיר, פיזזו לכבוד שמחת החג בשמחת בית השואבה המרכזית, שכללה סעודת מצווה וסיום מסכת של משתתפי שיעור הדף היומי. רב בית הכנסת הרב אברהם משה שיבח את הלומדים ודיבר במעלת לומדי התורה.

* אל היכל בית הכנסת "שערי ישועה" בראשות ר' יצחק כהן בעיר חולון, מתאספים מידי שנה מתפללי בית הכנסת להקפות שניות שמתקיימות ברוב עם במקום. העיניים של המדור היו שם וצפו ברבה של העיר חולון, הגאון הגדול רבי אברהם יוסף שליט"א, כשהוא מפזז לכבודה של תורה, ותיעדו.

הרב אברהם יוסף. (עזריאל משה)
הרב אברהם יוסף. צילום: עזריאל משה

* וערב חג הסוכות: הצלם יעקב כהן שוטט בשוק ארבעת המינים בעיר הדרומית אשדוד, וקלט בעין עדשתו את עוזר שר השיכון ר' דניאל גבאי, כשהוא בודק אתרוג לכבוד חג הסוכות, והיה חייב לתעד.

דניאל גבאי (יעקב כהן)
דניאל גבאי צילום: יעקב כהן

* ואותו יעקב כהן, זכה בחודש האחרון לתואר "צלם תנועת ש"ס". כהן החל לצלם באופן רשמי את אירועי התנועה, ואף מילה על הבחירות שבפתח.

* פינת המזל"טים: לסגן השר איציק כהן שחגג בחודש האחרון 61 שנים. לראש עיריית אלעד יצחק עידן לרגל הולדת הנכד. להרב יעקב סיני, לרגל הולדת הבן בשעה טובה. לאיציק אלחרר לרגל הולדת הנכד (הנוסף). לר' יוסף צרף לרגל הולדת הבן. ירבו שמחות בישראל. שבת שלום.

אלי ישי בגן יבנה
השלט בכניסה לירושלים
עמי מימון ויניב בן משיח בבת ים. (עזריאל משה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר