ברגע האחרון: החתונה הועתקה מאוקראינה לישראל

המהומות באוקראינה והתקריות האנטישמיות בקייב גרמו להחלטה מפתיעה של שליח חב"ד בעיר ומרבני קייב, הרב יונתן מרקוביץ', להעתיק את אירוע החתונה של בתו לישראל (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב יונתן מרקוביץ' (צילום: באדיבות המצלם)

המצב המדרדר והמהומות באוקראינה כמו בנוסף התקריות האנטישמיות שאירעו לאחרונה בקייב בירת המדינה גרמו אמש (שלישי) להחלטה מפתיעה של שליח חב"ד בעיר ומרבני קייב - הרב יונתן מרקוביץ' - להעתיק את אירוע החתונה של בתו לישראל.

לחתונה המפוארת שאמורה הייתה להתקיים בעוד מספר ימים באצטדיון המרכזי של קייב היו אמורים להגיע רבנים, אישים בכירים, ח"כים ואישי ציבור אולם בהתייעצות עם בכירי המשטרה באוקראינה, הוחלט להעביר את החגיגה ברגע האחרון לישראל.

בין המוזמנים שכנראה יגיעו לישראל במקום לקייב נמצאים - רבה הראשי של רוסיה, הרב בערל לאזאר, רבני ערים מכל רחבי אוקראינה, רבני ערים וראשי ישיבות מארץ הקודש. אוליגרכים רבים ובראשם מר אדוארד שיפרין - מגדולי הנדבנים בברית המועצות אשר הבטיח את השתתפותו, וכן אנשי ממשל וחברי פרלמנט אוקראינים שיגיעו להשתתף בשמחת המשפחה על מנת להזדהות עם הרב ועם אנשי הקהילה היהודית.

האירוע צפוי להתקיים באמצע השבוע הבא בישראל.

יצוין כי משלחת האומנים הישראלים שהוזמנו לאירוע בקייב, ביניהם הזמר ישי לפידות ביטלו הבוקר את כרטיסי הטיסה, והם יופיעו בחתונה שתיערך בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות