ומי הרב של גדעון סער? החלבן מגבעתיים

רבים הם המשחרים לפתחו של אחד מגדולי המקובלים, הרב חיים עזרא הכהן פרחיה, הידוע יותר בכינויו "החלבן", היושב בגעתיים. לאחרונה הצטרף לכך גם שר הפנים גדעון סער (אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שר הפנים גדעון סער (צילום: פלאש 90)

עשה לך רב: על דרך יגאל אלון, מרחק חמש דקות הליכה מקניון עזריאלי בתל אביב נמצא המשרד של אחד מגדולי המקובלים, הרב חיים עזרא הכהן פרחיה, הידוע יותר בכינויו ''החלבן''. אל משרדו מגיעים מידי יום עשרות אנשים להתייעצות וברכה, ובעת האחרונה הצטרף אדם נוסף אל מעגל הפוקדים, גדעון סער שמו.

מבחינה חיצונית קל לטעות ביכולותיו הסגוליות של הרב. הוא אינו עטור זקן, לבושו רגיל למדי, לראשו קסקט בד פשוט אך רבים משחרים לפתחו, ברכותיו ועצותיו המבוססות על עשרות שנים בהן למד ולימד את תורת הסוד.

שר הפנים גדעון סער התקרב בחודשים האחרונים אל הדת, ועל פי הדיווחים הוא החל לשמור שבת, לא לדבר בשבת קודש בטלפון, לא לנסוע ברכב, לא לראות טלוויזיה ואף החל לקבוע עתים לתורה.

בעת האחרונה, כך לפי הדיווחים, שר הפנים, לו דמות חילונית תל אביבית, החל להיוועץ עם "החלבן" וכי לא מעט מהחלטות המהותיות אותן קיבל בעת האחרונה, הוא קיבל על פי עצתו של המקובל. כך למשל אירע בהחלטתו של השר לסגור חלק מהחנויות בתל אביב בשבת.

לפי הדיווח ב-News1, הקשר בין המקובל הרב חיים עזרא הכהן התהדק, לאחר שזה הצליח לנבא את מין היילוד (בן) - ילדם של גדעון סער וגאולה אבן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר