ראיון מיוחד • צפו

גודוביץ: "סבי ה'חפץ חיים' גרם לי להיכנס לאח הגדול"

ישראל גודוביץ, בן ה-81, המהנדס המיתולוגי ונינו של מרן בעל ה'חפץ חיים' זי"ע הפתיע כשהחליט להשתתף בתוכנית "האח הגדול" • בראיון ל'כיכר השבת' הוא אומר: "חשתי שסבא מעביר לי מסר לגרום לשלום בית בעם ולכן נכנסתי" • גודוביץ משחזר את פגישתו עם מרן הרב שך ומגיב לתביעה שהוגשה נגדו (אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ישראל גודוביץ (צילום: כיכר השבת)

"חשתי שסבא מעביר לי מסר לגרום לשלום בית בעם ולכן נכנסתי לבית האח הגדול", כך אומר ישראל גודוביץ בן ה-81, נינו של מרן ה'חפץ חיים' זי"ע, בראיון מיוחד ל"כיכר השבת".

אחת התוכניות הבולטות המשודרת בימים אלו בתקשורת הישראלית הינה "האח הגדול" הזוכה לאחוזי רייטינג גבוהים. התוכנית מהווה מעין ניסוי חברתי במהלכו מסתגרים מספר אנשים מפורסמים בבית קטן ומנסים לחיות בו יחד במשותף כשהדבר גורם לעיתים לחיכוכים וריבים.

מי שבחר במפתיע להשתתף בתוכנית זאת על אף גילו המבוגר יחסית (81) הינו האדריכל ישראל גודוביץ מהנדס עיריית תל אביב המיתולוגי ונינו של מרן בעל החפץ חיים זי"ע ואף הראשון שקרוי על שמו של סבו.

גודוביץ השתתף אולם כבר בימיה הראשונים של התוכנית החליט מסיבותיו הוא לפרוש ולשוב לביתו. בשיחה עם "כיכר השבת" הוא חושף כי השתתף רק לאחר שחש כי זהו המסר אותו מעביר לו סביו מרן בעל החפץ חיים זצ"ל.

לדבריו מאז חשיפת הסרטון הנדיר שפורסם בכיכר השבת בו נראה מרן זצ"ל כשהוא מגיע להשתתף בכנסיה הגדולה הוא חש כי מוטלת עליו שליחות לגרום לשלום פנימי בעם ישראל.

גודוביץ דוחה את הטענות כי מדובר בתוכנית שכולה רכילות ולשון הרע ואומר כי דווקא זה מה שגרם לו להשתתף. "חשתי שסבא מעביר לי מסר לגרום לשלום בית בעם ולכן נכנסתי לבית האח הגדול", אומר גודוביץ.

"הצלחתי במשימתי והראייה הבולטת הינה שכל זמן ששהיתי שם לא היו כמעט מריבות וחיכוכים, כולם חיו בשלום. רק יצאתי וכבר התחילו הריבים וה'כסאח' בין הדיירים", הוא טוען.

גודוביץ מספר ל"כיכר השבת" את הסיפור המופלא אותו סיפר במהלך שהיתו בבית "האח" כאשר זכה להתקבל לברכה אצל מרן הגרא"מ שך זצ"ל והשפיע עליו באופן פנימי ואף שינה את חייו.

"הרב שך הסתכל עליי ואמר: כיפה לקחת כאן בחוץ, חזיר אתה אוכל, ציצית אתה לא לובש אבל שבת אתה שומר? הרגשתי התרגשות בכל הגוף", מספר גודוביץ.

לסיום מתייחס גודוביץ לתביעה שהגישה כנגדו העיתונאית אריאנה מלמד שהשתתפה אף היא בתוכנית וכעת תובעת ממנו סכום של עשרות אלפי שקלים בטענה שכינה אותה בבוטות והעליב אותה.

"דווקא שמחתי לשוחח איתה, היא אשה חכמה ונבונה", אומר גודוביץ, "אבל פתאום כשהיא הרגישה שהיא עלולה להיות מודחת היא החליטה לפעול נגדי. אין שום טעם לתביעה הזאת והיא מיותרת. אני בטוח שסבי בעל ה'חפץ חיי'ם יסייע לי גם להתמודד עם זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר