ארדן על שעיה איצקוביץ: "מקומם, אבל אין מקום לפתוח בחקירה פלילית"

בעליו של משרד הפרסום החרדי "תוצאות אפקטיביות" כתב כי "יש לירות במפגיני הפלג הירושלמי", אולם שר הפנים דחה את הבקשה לפתוח נגדו בחקירה, "אף שמדובר בהתבטאות מקוממת" - כדברי השר ארדן (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
שעיה איצקוביץ (צילום: ישראל כהן)

הפרסומאי החרדי לא ייחקר: השר לביטחון פנים גלעד ארדן, התייחס בימים האחרונים להתבטאותו של מנכ"ל משרד הפרסום "תוצאות אפקטיביות" שעיה איצקוביץ, לפיה "יש לירות במפגיני הפלג הירושלמי". במכת ששלח ארדן לח"כ איציק שמולי נכתב כי אין מקום לפתיחה בחקירה פלילית נגד איצקוביץ.

המכתב שנשלח לפני ימים ספורים במענה לפנייתו של שמולי בבקשה לפתיחה בחקירה פלילית נגד איצקוביץ בחשד להסתה, קובע כי הדברים אכן נכתבו ומדובר בהתבטאות מקוממת, אך למרות זאת הוחלט שלא לפתוח בחקירה פלילית במשטרה.

בתגובתו של ארדן נכתב כי "בבדיקה שנערכה על ידי חוליית הסייבר של משטרת ישראל, נמצא פירסום ברשת האינטרנט, ובו מר ישעיהו איצקוביץ, הנזכר בפנייתך, מתנצל על הפרסום שנעשה בשמו וטוען כי הפרסום בוצע ע"י אנשים שמסוכסכים עמו, ואשר ביקשו לפגוע בו".

"על אף שאכן מדובר בהתבטאות מקוממת, סברה המשטרה כי בנסיבות שהובהרו לעיל ובראי החוק והפסיקה אין מקום לפתוח בחקירה פלילית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר