מפקד גל"צ בראיון

ירון דקל: "התחנה היתה בבועה; עכשיו כבר לא"

מפקד התחנה הצבאית מודה: "בציבור הישראלי יש תזוזה ימינה, ולא יכול להיות שתחנה ציבורית לא תפנה לכלל הציבור". ויש לו גם הסבר לפיטורי השדרנית שהצדיקה דריסת שוטר (ברנז'ה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ירון דקל. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בראיון שהעניק היום מפקד גל"צ ירון דקל, לערוץ 2, הוא הודה: "הרגשתי שהתחנה נמצאת בבועה ועד עכשיו לא שיקפה את הדעות השונות בחברה. בציבור הישראלי יש תזוזה ימינה, ולא יכול להיות שתחנה ציבורית לא תפנה לכלל הציבור".

"גלי צה"ל חייבת לשקף את מגוון הדעות בחברה", הוא הוסיף בתכנית 'פגוש את העיתונות', וזקף לזכותו הכנסתם של שדרנים ימניים לתחנה הצבאית שעליה הוא מפקד, ששנים רבות נטען כנגדה מכיוון הצג הימני של המפה הפוליטית כי היא שופר של השמאל הישראלי.

דקל התייחס גם לפיטוריה בחודש שעבר של חן אלמליח שדרנית גלגלצ שבתגובה לפיגוע הדריסה שבו נרצח שוטר במהלך הפינוי באום אל חיראן, כתבה בפוסט בעמוד הפייסבוק שלה: "גם אני הייתי דורסת שוטר אם היו מפנים אותי בכוח מהבית כדי לבנות יישוב לאנשים חזקים ממני, ואל תדברו איתי על חינוך".

אף שלאחר שעות ספורות אלמליח התחרטה על הפוסט החריף, מחקה אותו מהדף האישי ופרסמה הבהרה לדבריה הבוטים, הודיע ירון דקל תוך שעות שפורות כי החליט לפטר אותה.

הוא כתב: "למי שמביע תמיכה בדריסת שוטר אין מקום להימנות על שדרי גלצ וגלגלצ. לכן הודעתי על סיום התקשרות מיידי עם חן אלמליח". כעת הוא מוסיף: "אני חושב שמי שמתבטאת כך לא יכולה לשדר בתחנה, אני לא אחשוף את השיח שהיה איתה. כעורך ראשי אני מסמן את הקו האדום, וחן אלמליח חצתה אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר