עבר בהצלחה

אחמד טיבי נותח ב'הדסה' בהרדמה מלאה

לאחר ששוב חש ברע, הובהל היום יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ אחמד טיבי למרכז הרפואי 'הדסה' בירושלים, ועבר ניתוח בהרדמה מלאה להסרת אבן מהכליה, שתם בהצלחה (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
טיבי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90))

ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) הובהל היום שוב לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, לאחר שהתלונן על כאבים, ועבר ניתוח חירום להסרת אבנים בכליות. הניתוח עבר בהצלחה והוא נותר לטיפול בבית הרפואה.

כבר ביום שישי האחרון חש טיבי ברע הובהל למרכז הרפואי. בתום סדרת סדיקות התברר כי יש אבנים בכליותיו. הוא שוחרר אל ביתו, והיום, כאמור, חזר למרכז הרפואי לאחר ששוב סבל מכאבים.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: "ח״כ אחמד טיבי מטופל בבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שעבר היום ניתוח אנדוסקופי בהרדמה מלאה להסרת אבן מהכליה, שבוצע ע״י פרופ׳ מרדכי דובדבני, מנהל היחידה לאנדואורולוגיה וסגן מנהל המחלקה לאורולוגיה בהדסה עין כרם. הניתוח עבר בהצלחה".

לאשפוזו של טיבי, או היעדרותו ממליאת הכנסת בשל כאביו, ברקע שיחות המשא ומתן של לפיד עם המשותפת על תמיכה מבחוץ בממשלה, עלולה להיות השלכה על הקואליציה, הנשענת גם כך על רוב דחוק.

בסוף השבוע האחרון, כיממה לפני אשפוזו, התראיין טיבי ב'כיכר השבת', והתייחס לברית עם הסיעות החרדיות. "ראיתי עכשיו את ההודעה של משרד האוצר", אמר טיבי. "אני לא יודע עד כמה זה משפיע על משפחות במגזר הערבי, אבל גם אם לא, אני מתנגד לגזירה הזאת נגד משפחות חרדיות, משום שמדובר במשפחות שזקוקות להנחה הזאת. זה נשמע רע, נשמע לא טוב, ונשמע מכוון, וזה לא השינוי שרבים שאפו אליו".

טיבי בראיון לכיכר השבת

ח"כ טיבי הוסיף: "אני חושב שיש להכיר באחר. האחר הערבי, האחר החרדי, והאחר בפריפריה, וגזירה כזאת מחלישה עוד יותר את המוחלשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר