עצירת ההופעה

ישי ריבו נגד השוטרים בפלורידה: "שום סיבה מוצדקת"

אחרי שהורד מהבמה בכוח בידי המשטרה המקומית בפלורידה, ישי ריבו מגיב היום לתקרית במכתב רשמי בו הוא תוקף את המשטרה ומזמין את הקהל לאחת מההופעות הבאות (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
רגעי הדרמה במופע (צילום: Erevtov באדיבות: 'ערב טוב עם גיא פינס')

אחרי שהורד מהבמה בכוח בידי המשטרה המקומית בפלורידה, ישי ריבו מגיב היום (ראשון) לתקרית במכתב רשמי בו הוא תוקף את המשטרה ומזמין את הקהל לאחת מההופעות הבאות.

"קודם כל אני מודה לכם, מעריצים יקרים שלי, על שחגגתם איתנו אתמול בלילה", כותב ריבו במכתב שנשלח במייל לקהל שהיה בהופעה, "לצערי לא ניתנה לנו ההזדמנות להעניק לכם את החוויה כפי שהתכוונו. כפי שהבנתם המשטרה קיבלה החלטה לעצור את המופע למרות שלא הייתה שום סיבה מוצדקת לכך".

הזמר הוסיף: "מאתמול אנחנו לא מפסיקים לקבל מכם מסרים של אהבה וחיבוק, זה כל כך מרגש וכל כך לא ברור מאליו, הוסיף, "למרות הכל, הרגשנו שהיה לנו ערב קסום ומיוחד, אך חשוב לנו להעניק לכם הזדמנות ליהנות מהמופע כפי שהתכוונו גם אמש. אני אשמח להזמין אתכם לכל אחת מההופעות העתידיות שלנו בכל מקום בעולם וללא הגבלת זמן".

כזכור, במהלך הופעה בפני נופשים יהודים בעיירת הנופש אוונטורה שבפלורידה, כ-45 דקות לאחר תחילת המופע, השכנים התלוננו על רעש והזעיקו את כוחות המשטרה המקומית, בזמן שריבו מבצע את השיר "הלב שלי" הגיעו שוטרים שעצרו את הופעה והורידו אותו מהבמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר