מופע מיוחד

הזמר שולי רנד ריגש את המטופלים במרכז הרפואי | צפו

הזמר והיוצר שולי רנד קיים מופע מיוחד במרכז הרפואי - דורות, נתניה, וריגש את המשתתפים עם מבחר להיטיו; "אין קדושה אלא במקום שבני אדם עוזרים אחד לשני", אמר רנד (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: המרכז הרפואי דורות)

הזמר והיוצר שולי רנד קיים היום (שני) מופע מיוחד במרכז הרפואי - דורות, נתניה, וריגש את המשתתפים עם מבחר להיטיו.

את האירוע יזם ציון אמירא, מטופל דיאליזה במרכז הרפואי, שהינו חבר אישי של הזמר שולי רנד, אשר רתם אותו לקיים את המופע, וכן בשיתוף אגודת הידידים של המרכז הרפואי "יד למגן".

לשולי רנד וכן למטופל ציון אמירא הוענקו תעודות ומגיני הוקרה על- ידי מנהל ביה"ח, ד"ר גדי מנדלסון על יוזמתם והתנדבותם לקיים את המופע ולשמח את המטופלים.

שולי רנד ציין בתחילת המופע: "אני מתרגש להיות במקום הקדוש הזה. ולמה המקום הזה קדוש עבורי?! כי אין קדושה אלא במקום שבני אדם עוזרים אחד לשני". רנד הוסיף: "כשציון אמירא פנה אלי לערוך כאן מופע ולשמח את המטופלים, חשבתי שזה רעיון מצוין ולא יכולתי לסרב לו".

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר גדי מנדלסון אמר כי "אני רוצה להודות לכל מי שעמל וטרח להוציא אל הפועל מופע זה: לציון אמירא שהגה את הרעיון ורתם אחריו את הנהלת המרכז הרפואי, וכמובן לשולי רנד שריגש את המשתתפים וכן לאגודת הידידים של המרכז הרפואי- יד למגן על שלל פעילותם החשובות לרווחת המטופלים ובני משפחתם. המרכז הרפואי ימשיך להעניק למטופליו פעילות מגוונות בשעות הפנאי ולעשיר את זמנם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר