הותר לפרסום: פרשת חטיפה חמורה בדרום הארץ

ביהמ"ש בבאר שבע התיר לפרסום פרשת חטיפה חמורה שהתרחשה באחת מערי הדרום. כפי הידוע מדובר בחטיפה על רקע פלילי, וקשורים אליה גורמים בינלאומיים (משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בית המשפט בבאר שבע התיר אמש (רביעי) לפרסם פרשת חטיפה חמורה בהתרחשה בדרום הארץ בימים האחרונים. משטרת מרחב נגב בשיתוף עם גורמי אכיפה בינלאומיים חוקרת את הפרשה בה משתתפים חוקרים רבים בניסיון להגיע אל סיומה במהירות המרבית.

מדובר בחקירה מסועפת ומורכבת עליה עמלים בכירי משטרת ישראל, וגורמים המעורים בחקירה מבהירים כי לא מדובר בפרשת חטיפה על רקע לאומני אם כי על רקע פלילי. על פרטי הפרשה עדיין עומד צו הפרסום.

זו לא הפעם הראשונה שנחשפת פרשת חטיפה בישראל. בדצמבר 2012, הציבור החרדי נחשף לסיפור מזעזע של חטיפת אברך חרדי על ידי ארגון הפשע של צ'רלי אבוטבול, כאשר שמו של הרב מאיר פדידה שורבב לפרשה.

מכתב האישום עלה כי הרב מאיר פדידה הגיש תלונה במשטרה וטען כי נגנבו כ-200 אלף דולרים מביתו בעת שהשתתף בחתונת בתו.

על פי כתב האישום - פדידה ובנו חשדו שהאברך הוא זה שביצע את הגניבה. האברך החרדי הכחיש את מעורבותו בגניבה, אך הם התעקשו כי האברך הוא זה שלקח את הכסף וכדי להוציאו ממנו גייסו את יתר הנאשמים בפרשה, שחטפו את האברך, כלאו אותו והכו אותו בברוטליות תוך איומים קשים.

החשודים צעקו לעברו "איפה הכסף", האברך המפוחד והמוכה אמר לחוטפיו כי הכסף נמצא בדירתו אך כשנסעו הנאשמים לכתובת שמסר להם האברך, הכסף לא נמצא שם.

בשלב זה אמרו הנאשמים לאברך כי בכוונתם לרצוח אותו. אז הוא נלקח לביתו של צ'רלי אבוטבול בנתניה, שם הוחזק למשך יממה. לאחר יממה הבחין האברך כי השומרים עליו נרדמו והצליח להימלט ולהתלונן במשטרה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר