ערוץ 10 חושף: ההקלטות המפלילות של רונאל פישר

"אני אומר שוב פעם כדי שלא נהיה בתקלות. אנו מדברים על שלושה דברים: אין כתב אישום בבוררות; כתב אישום על הסידורים של מישהו, והטבות". ההקלטות של עו"ד רונאל פישר ואלון חסן נחשפות (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עו"ד רונאל פישר (צילום: פלאש 90. וידאו: מתוך ערוץ 10)

יום ראשון בערב, אמצע חודש יוני, יו"ר ועד העובדים לשעבר של נמל אשדוד, אלון חסן נפגש עם עו"ד רונאל פישר במשרדו של האחרון. טרם כניסתו למשרד, על-פי בקשת פישר, האיש החזק בנמל אשדוד מפקיד את הסלולרי אצל פקידת הקבלה, אך מה שפישר לא ידע זה שחסן הצטייד במצלמה נסתרת שתיעדה את כל הפגישה.

בהקלטות שנחשפו הערב (שלישי) בערוץ 10, פירט פרקליט הצמרת פישר מה יקבל אלון חסן תמורת העברת השוחד: "אני אומר שוב פעם כדי שלא נהיה בתקלות. אנו מדברים על שלושה דברים - אחד: אין כתב אישום בבוררות, שתיים: כתב אישום על הסידורים של מישהו, שלוש: הטבות".

"הם באו עם בקשה של מעצר ל-8 ימים, בא הקצין ואמר: 'אנחנו לא רוצים אף יום'. בא השופט ושואל אותו - 'איך?, ביקשת 8 ימים ואפילו לא יום?'. אצלם הכוח (החוקרים), איך הם עושים את זה? אני אפילו לא רוצה לדעת", אומר פישר, ומדבריו ניתן ללמוד על טיב יחסיו עם החוקרים.

מדובר היה בפגישה שנייה במספר בין השניים, שרק אז מבין אלון חסן כי הפרקליט מנסה לסחוט אותו, זאת לאחר שפישר ביקש ממנו סכום של 150 אלף דולר - כסף שמיועד לחוקרי לה"ב 433 - כך לטענת פישר. בתמורה לכך הבטיח הפרקליט כי כתב האישום לא יוגש נגדו במסגרת החקירה.

"אלון, אתה הכל חוץ ממפגר", אמר פישר. "אז אתה מבין שזאת לא הפעם הראשונה שעובדים איתי וסומכים עליי. אז אני אומר לך - ככה זה עובד". המשפט הזה שנאמר לאחר שחסן העלה בפניו את החשש כי העסקה לא תצלח.

בתום הפגישה מגולל הפרקליט בפני יו"ר ועד עובד נמל אשדוד לשעבר, כיצד אמור להיראות כתב האישום נגדו. השניים נפרדו תוך שחסן מבטיח להשיג את הכסף. בפגישה הבאה העביר חסן את הכסף לפישר בבית קפה, ומצלמות האבטחה תיעדו הכול. ואז נעצר פישר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר