כנופיה אלימה וחריגה

לוד: נתפסה חבורת ילדים שגנבה כסף מאנשים ליד כספומטים

חבורת ילדים אלימה במיוחד - בני 7 עד 12, נלכדה על ידי בלשי המשטרה, לאחר שעל פי החשד, הם נהגו לעקוב אחר אנשים המוציאים כסף בכספומט - ולשדוד אותם | הטיפול הועבר לידי רשויות הרווחה (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מוציא כסף מכספומט | ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

בלשי המשטרה חשפו אמש (רביעי) בעיר לוד כנופיה אלימה וחריגה במיוחד, השודדת ילדים וקשישים, כשארבעת חבריה בגילאי 7-12.

שוטרי תחנת לוד קיבלו בימים האחרונים מספר דיווחים מאזרחים בעיר בדבר חבורת ילדים קטינים בגילאי 7 עד 12 שעל פי החשד מבצעים עבירות רכוש ושוד בעיר .

ראשיתה של הפרשיה, עם קבלת תלונה ראשונה בתחנת לוד, בדבר קטין בן 12 שהותקף על ידי ארבעה ילדים שניסו לשדוד ממנו את הקורקינט.

יום לאחר מכן, התקבל דווח על ידי אישה בשנות השישים לחייה אודות חבורת ילדים אשר זרקו עליה אבנים וניסו לשדוד את תיקה האישי ומשלא צלחו נמלטו מהמקום.

כאמור, אמש התקבל דיווח בזמן אמת במוקד 100 על ארבעה קטינים שמשתוללים ומסיחים דעתם של אזרחים ליד כספומט בעיר, כאשר דווח על ידי אישה כי הקטינים ניסו לחטוף את תיקה בו היה כסף אותו הוציאה קודם לכן מהכספומט.

שוטרי תחנת לוד הגיעו במיידית למקום איתרו חבורת ילדים בני 7 עד 12 (שלושה בנים ובת) החשודים במעשים, כאשר אחד מהם רעול פנים במסכת סקי שחורה .

בתוך כך, לאחר בירור השוטרים בשטח ולאור גילם הצעיר שהינו מתחת לגיל האחריות הפלילית, הועבר דיווח לגורמי רווחה, הוריהם של הקטינים זומנו בהתאם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר