למעלה מ-100 אלף ש"ח

כך הונתה עובדת שירות התעסוקה את המדינה

במסגרת המאבק של משטרת ישראל ביחד עם אגף החקירות בביטוח הלאומי בתופעת עבירות ההונאה והמרמה, נעצרה עובדת ציבור משירות התעסוקה ברהט בחשד להונאה בכספי מדינה של למעלה מ-100 אלף ש"ח (משטרה)

אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך החודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידת ההונאה מחוז דרום, ביחד עם אגף החקירות של הביטוח הלאומי נגד עובדת ציבור מנהלת בשירות התעסוקה ברהט תושבת המקום, בחשד כי נהגה לכאורה להזין באופן פיקטיבי במערכות, זכאות לגמלה כספית לעשרות דורשי עבודה מהחברה הערבית (חלקם בני משפחה), ובכך אפשרה לאותם דורשי עבודה ומקבלי הבטחת הכנסה, לקבל במרמה עשרות אלפי שקלים מכספי המדינה מבלי שהתייצבו כפי שנידרש ע"י נהלי הביטוח הלאומי.

כאמור, החשודה פעלה לכאורה בשיטתיות במשך תקופה ארוכה וקיבלה שוחד כספי בעד ביצוע הדיווח הכוזב במערכות, תוך ניצול מעמדה ותפקידה במשרד.

הבוקר (שלישי) עם המעבר לחקירה גלויה, פשטו חוקרי יחידת ההונאה במחוז דרום על משרדה של החשודה, בחשד לקבלת שוחד, מרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד ועבירות עפ"י פקודת הביטוח הלאומי וביצוע חיפוש במהלכו נתפסו מסמכים שונים.

כזכור, הביטוח הלאומי מחוייב לשלם קצבה על בסיס מפות שירות התעסוקה ועל פיהן בלבד.

החשודה הועברה לחקירה וככל שיידרש היא תובא היום לדיון בבקשה להאריך את מעצרה. החקירה מנוהלת במשטרת ישראל והביטוח הלאומי, ובליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר