בגלל תנאי הכליאה

עבריינים ניסו לסחוט בכיר בשב"ס, ירו על רכבו ונתפסו | תיעוד

תיק חמור של ירי לעבר רכבו הפרטי של קצין שב"ס בכיר פוענח על ידי המשטרה | ההערכה היא כי מדובר בנקמה של עבריינים שביקשו להעביר מסר על תנאי כליאתם בבית מעצר במרכז הארץ | תיעוד (חדשות משטרה)

מישאל לוי | כיכר השבת |

חשד לניסיון סחיטה חמור: ימ"ר ת"א פיענחו אירוע חמור של ירי לעבר רכב של בכיר בשב"ס, שנועד להלך עליו אימים ולסחוט באיומים תנאי כליאה משופרים לעבריינים.

על פי החקירה של היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז תל אביב, מדובר בתיק חמור של ירי לעבר רכבו הפרטי של קצין שב"ס בכיר המתגורר בקריית אונו, במסגרת מהלך נקמה של עבריינים שביקשו להעביר מסר על תנאי כליאתם בבית מעצר במרכז הארץ.

במסגרת החקירה נעצר אחמד דין בן 26 תושב יהוד, בחשד לביצוע הירי, ושני חשודים המוחזקים במעצר על תום ההליכים בתיק רצח מתנהל, דור יוסף בן 28 תושב ר"ג ורונן ירמיהו בן 25 מדימונה.

אירוע הירי התרחש לפני מספר חודשים (2/11/22) כאמור בקריית אונו. בסמוך לשעה 21:03 נורו מספר יריות לעבר רכבו הפרטי של קצין השב"ס, בשעה שהרכב עמד בחנייה. הירי התרחש כאשר קצין השב"ס שהה בחופשה מחוץ לישראל, וכתוצאה מהירי נגרם נזק לרכב.

על פי ההערכה, הסיבה לירי היה עימות בין מספר עבריינים לאנשי שב"ס, סביב תנאי כליאתם בבית מעצר של השב"ס במרכז הארץ, וכן בניסיון לסחוט באיומים תנאי כליאה טובים יותר.

במסגרת החקירה הצליחו לשחזר חוקרי הימ"ר את מסלול החשוד בירי, ואת הפעולות שקדמו לאירוע.

מדוברות משטרת ישראל נמסר: "עם הבשלת החקירה הסמויה נעצר בחודש שעבר החשוד בירי, והועבר לחקירה, וכן שני החשודים הנוספים. השבוע, עם מיצוי פעולות החקירה הוגשה הצהרת תובע בדבר בכוונה להגיש נגדו ונגד שני המערבים הנוספים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר