היום שאחרי

ראש 'התנזים' של דרעי: איך אריה יושב עם בוגדים

מסתבר שלא כולם שבעי רצון מהאיחוד במפלגה הספרדית. בראיון לקול ברמה תקף יהודה אזרד, חברו הטוב של דרעי את המהלך ואמר: "אני לא מסוגל לשבת סביב שולחן אחד עם אנשים שעשו מה שעשו לעם ישראל. אני מאוד מאוכזב מהמהלך של אריה" (פוליטי)

אלי ג'אן | כיכר השבת |
מימין: דני אליהו, יעקב עידן, יהודה אזרד, שלום אזרד, עוזי כהן (צילום: התנזים)

מסיבת העיתונאים החגיגית אמש (רביעי) השרתה רוחות של שלום במפלגת ש"ס. בימים האחרונים עמל השר אריאל אטיאס על נוסחת הפשרה, אולם מסתבר שלא כולם התרגשו מהאיחוד במפלגה הספרדית. בראיון לרדיו קול ברמה הבוקר (חמישי) אמר יהודה אזרד, מקורבו של דרעי המוכר גם בשמו הלא רשמי "ראש התנזים": "אני מאוכזב מאוד מהמהלך של אריה".

אריה דרעי הודיע אמש חגיגית לעיתונאים הרבים שגדשו את הבית ברחוב הקבלן 45 בירושלים: "אל תחפשו אצלנו כותרות", אך מסתבר שהכותרות הגיעו דווקא מהצד שלו, או לפחות מאלו שנחשבו ככאלה עד אמש.

בראיון למרדכי לביא הביע אזרד את מורת רוחו מהבחירה של אריה בש"ס ולא "כפי שהבטיח", לדבריו להקים מפלגה חדשה. לביא הקשה, האם הוא חושב שדרעי שקרן? ואזרד ענה ש"לא", רק מבלי להסביר בדיוק למה.

"אני לא מסוגל לשבת סביב שולחן אחד עם אנשים שעשו מה שעשו לעם ישראל", אמר אזרד, "לא יכול לשבת עם בוגדים", כשכוונתו לראשי ש"ס הקודמים.

לביא ניסה להבין מדוע אזרד מתנגד לשלום בו בזמן שכולם ציפו לו והמקורב לדרעי אמר: "כולם מדברים על שלום, מה עם האמת? יש לי את האמת שלי ואיתה אני הולך".

יש שיאמרו כי כעסו של אזרד מובן, לאחר שהקים את "שאגת אריה", בסמוך לכלא מעשיהו שם היה כלוא דרעי ובהמשך לאחר שהחריף את המאבק נגד היורש – ישי ובני ביתו של מרן, קיבל "חרם" מהרב עובדיה יוסף. במידה ודרעי היה מקים מפלגה, אזרד היה אמור להשתלב במקומות הראשונים.

על פי גורמים שונים, חלק מההסכם בין דרעי לישי כלל את הרחקתו של אזרד ממחנה ש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר