המתקפה החלה:

תומכי דרעי מאשימים: אלי ישי הכניס את אריה לכלא

ככל שעוברות השעות מסתבר שהבשורה שיצאה אמש לפיה דרעי חוזר לש"ס - לא מצליחה לרגש את כולם, יש כאלה שאפילו חשים אכזבה. אחד מהם, יהודה אזרד, ממקורביו הגדולים של אריה דרעי, מספר ל'כיכר השבת' מדוע לא יצביע ש"ס: "אלי ישי וחברים נוספים ניהלו מלחמה נגד אריה דרעי"

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי נכנס לכלא (צילום וידאו: ישי כהן, תמונות: פלאש 90)

אתמול בערב יצאה ההודעה שהצליחה לרגש חלק גדול מהציבור הספרדי, אריה דרעי ואלי ישי, שני יושבי ראש ש"ס לשעבר, כינסו מסיבת עיתונאים משותפת זה לצד זה והכריזו על הליכה משותפת בבחירות הקרובות.

הצטרפו לדף הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

אבל, בזמן שדרעי התיישב לצד ישי הוא ידע דברים שהרבה מפעיליו הגדולים חלקם מכונים 'תנזים' מאוכזבים מאוד, הם לא עיכלו את העמידה לצד אלי ישי- אדם שלדעתם היה שותף להשלכתו של דרעי למאוחרי סורג ובריח.

דרעי שידע זאת העביר להם מסר: "לכל הפעילים בארץ, אין יותר מחלוקות, אין יותר מחנות, אין שום דבר, כל הסוכנים הרדומים תתעוררו ותחזרו לעבודה".

כנראה שהמסר לא שכנע אותם יותר מידי, והבוקר, הם מתחילים להתראיין כנגד המהלך של דרעי עם ישי, אחד מהם הוא יהודה אזרד, אחד האנשים הקרובים ביותר לדרעי עוד מלפני שנכנס לכלא.

אזרד מרגיש מאוכזב מאוד: "אני מאוכזב, ומותר לי להיות מאוכזב, אני חמש עשרה שנה נאבק למען מהפכה שהאמנתי בה, אז אני גם שמח שהנה אריה דרעי חזר, אני שמח שהשופט צמח מתהפך בקברו כשהוא שומע שמה שהוא רצה שיקרה שאריה דרעי יעלם מהמפה הפוליטית- לא קרה".

וכאן מגיעה האכזבה הגדולה, "ציפיתי שאריה דרעי יחזור להוביל את המהפכה שהוא הוביל וזה לא קרה, אריה דרעי חזר לעבוד בשולחן אחד ובחדר אחד עם מספר אנשים שהיו שותפים לאותה בגידה שעצרה אותו מלהמשיך את המהפכה, ואינני יודע איך הוא ישרוד את זה, אני מבין טוב שאריה דרעי יצטרך לבלוע הרבה צפרדעים".

מאחל לאריה בהצלחה, ומרחם עליו

סטיקר ה'מאוכזבים' שמופץ מאז אמש (צילום וידאו: ישי כהן, תמונות: פלאש 90)

"אבל אם לאריה דרעי לא הייתה אפשרות אחרת וזה היה הדרך היחידה אני מאחל לו בהצלחה, אבל אני גם מרחם עליו, וליבי ליבי עליו על התקופה הקרובה שהוא הולך לעבור, הוא יושב אם אותם אנשים שהם בגדו, ולא רק בו אישית אלא במהפכה כולה, אמרנו אז 'לא נשכח ולא נסלח' וגם היום אני אומר את זה".


אתה רומז שאלי ישי שתף פעולה עם הפרקליטות נגד אריה דרעי? "נכון מאוד, אני לא ישכח לעולם את הימים בהם נהלנו את המאבק למען דרעי, ולא האמנו למשמע אוזננו, קבלנו ידיעות שבתנועת ש"ס, אלי ישי וחברים נוספים מנהלים מלחמת חורמה נגד אריה דרעי שיושב מאחורי סורגים, ועל זה אני לא מסוגל לסלוח ועם אותם אנשים אני לא יכול לשבת באותו שולחן, ואני לא יצביע ש"ס".

אריה דרעי ידע שאלי ישי שתף פעולה נגדו? "כן, אבל אריה דרעי ידע שיעודו בעולם זה לעשות פוליטיקה שבאמצעותה יקים ישיבות ומקוואות, ולכן הוא לא הסכים לכך שזרקו אותו, וכנראה שאריה דרעי לא היה מסוגל לקום ולפתוח מפלגה לבד, כמו שאנחנו חשבנו שצריך לעשות, הוא החליט להכנס לתוך ש"ס, אני ימשיך להתפלל שהמהפכה הזאת תחזור, לא קבלנו את אריה דרעי במאה אחוז אז קבלנו אותו בעשרים אחוז".

בנתיים פעילים נוספים שהתאכזבו מפיצים בשעות האחרונות את תמונתו של אריה דרעי כשמתחתיו מתנוססת המילה: "מאוכזבים".

צפו בראיון המלא עם יהודה אזרד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר