סוגרים רשימות: החל הליך ההגשה לוועדת הבחירות

47 יום לפני הבחירות, הבוקר החל הליך הגשת הרשימות לוועדת הבחירות שיימשך עד מחר בבוקר. ב'ישראל ביתנו' גיבשו רשימה וב'עם שלם' צירפו חבר בפורום לשוויון בנטל (פוליטי)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בעוד 47 ימים יתקיימו הבחירות לכנסת ה-19, הבוקר (רביעי) החל הליך הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית, שיימשך עד מחר בשעה 22:00 בלילה.

עד כה, 42 מפלגות נטלו טפסים להגשת רשימות, וההערכות הן כי בסופו של דבר יתמודד למעלה מ-30 מפלגות בבחירות הקרובות.

בנתיים, המפלגות ממשיכות להרכיב את הרשימות שלהן. בש"ס, עמלים על גיבוש רשימה מוסכמת וביהדות התורה כבר הוחלט על הצבתו של יעקב אשר במקום השלישי ברשימת 'דגל התורה', ימים ספורים לאחר ש'אגודת ישראל' סיימה את הרכבת הרשימה שלה.

במפלגת 'עם שלם' של ח"כ חיים אמסלם, למרות האהדה בסקרים שבימים האחרונים מידרדרת, טרם הציגו את רשימתם, עליה עמלים מזה תקופה ארוכה. ב'ישראל היום' דווח הבוקר כי אין בכוונתו של אמסלם להשתלב במפלגה אחרת והוא עמל להשלים את רשימתו עד למחר בערב.

לפי הדיווח, באחד משלשות המקומות הראשונים יוצב אלוף במילואים ראובן אגסי, בן 72, אביו של שי אגסי, המנכ"ל לשעבר של חברת בטר פלייס. אגסי, מהנדס תקשורת ומחשבים, שירת 49 שנים בסדיר ובמילואים והוא חבר בפורום לשוויון בנטל לגיוס חרדים.

ח"כ אמסלם בירך על הצטרפותו של אגסי ואמר: "הצטרפותו של ראובן מסמלת את המהות של מפלגת 'עם שלם' הפועלת לקירוב לבבות בין כל חלקי העם".

כפי המסתמן כעת, במקום הראשון ב'עם שלם' יוצב ח"כ חיים אמסלם, במקום השני, משה צרפתי, במקום השלישי ראובן אגסי, במקום הרביעי, דניאלה יקירה ובמקום החמישי מקסים אוקנין.

בנתיים, גם ב'ישראל ביתנו' שהתאחדה עם 'הליכוד' מגבשים רשימה, זאת לאחר הדחותיהם של אנסטסיה מיכאלי, סטס מיסז'ניקוב ודני איילון, שחלקם הותירו בהלם את המערכת הפוליטית.

לפי המסתמן כעת, ברשימת 'ישראל ביתנו' שתשושלב ברשימת 'הליכוד' יוצבו: אביגדור ליברמן במקום השני, יאיר שמיר במקום החמישי, עוזי לנדאו במקום השמיני, סופה לנדבר במקום 11, יצחק אהרונוביץ' במקום 14,ארולי לוי-אבקסיס במקום 17, פאינה קירשנבאום במקום 20, דוד רותם במקום 23, רוברט אילטוב במקום 26, חמד עמאר במקום 29, שמעון אוחיון במקום 32, אלכס מילר במקום 35 ובמקום 38 יוצב ליאון ליטינצקי.

בסך הכל, ב-40 המקומות הראשונים ברשימת 'הליכוד ביתנו' הנחשבים פחות או יותר כריאליים, יהיו 13 נציגים מטעם 'ישראל ביתנו'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר