לאחר השבעת 120 חברי הכנסת

נתניהו: נגביר השיוויון בנטל בדרך שלא תקרע את העם

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא נאום חגיגי לאחר השבעתם של מאה ועשרים חברי וחברות הכנסת ה-19. נתניהו לא שכח את הסוגיה שמעסיקה בימים אלה את הציבור החרדי - גיוס חרדים, והצהיר כי יביא לשיוויון בנטל בצורה שלא תקרע את העם. נתניהו קרא לח"כים: "לנהוג בכבוד איש לזולתו" (פוליטי)

יוסף פאר | כיכר השבת |
נתניהו בכנסת, היום (צילום: פלאש 90)

"נגביר את השוויון בנטל בצורה שלא תקרע את העם" כך הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאום שנשא לאחר השבעת חברי הכנסת ה-19 במשכן הכנסת בירושלים.

נתניהו פתח את נאומו בברכות לחברי הכנסת החדשים: "אני רוצה לברך תחילה את חברות וחברי הכנסת הנבחרים וכמובן את חברות וחברי הכנסת החדשים".

"אני זוכר את ההתרגשות של היום הראשון כח"כ צעיר. אצלי זה היה לפני 25 שנה. נכנסתי למשכן הזה ונפעמתי מהאפשרות להשפיע על דרכה של המדינה. אני מאחל לכם שתשמרו על ההתרגשות הזו ועל ההתלהבות בכל יום שתשרתו בכנסת ישראל"

נתניהו התייחס בנאום החגיגי לסוגיית השיוויון בנטל ובעיות נוספות העומדות על סדר היום כמו מצוקת הדיור.

"אנחנו מחויבים לשפר את חיי אזרחי ישראל בכל דרך" הצהיר נתניהו. "ניצור עוד מאות אלפי מקומות עבודה נוספים", בהמשך, התייחס נתניהו לסוגיה שמעלה חשש בציבור החרדי, והבהיר כי פתרונה יעשה בצורה שלא תפלג את העם: "נגביר את השוויון בנטל בצורה שלא תקרע את העם. נהיה חייבים להפחית את יוקר המחייה ומחירי הדיור. נצטרך לשנות נדבכים חשובים בשיטת הממשל".

בסיום דבריו, אמר נתניהו "אני מקווה שכלל חברי הכנסת ידעו להתאחד למען המטרה המשותפת העליונה, הבטחת בטחונה ועתידה של המדינה".

לח"כים החדשים אמר נתניהו: "קבלו את עצתו של הלל הזקן - אל תעשה לחבריך מה ששנוא עליך. עלינו לנהוג גם בכבוד איש בזולתו, כיוון שהשיח בכנסת הוא פולמוסי ולעתים אפילו פולמוסי מדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר