הרצוג: נהיה חוד החנית במאבק בהדרת נשים

ח"כ יצחק בוז'י הרצוג הצהיר היום כי הוא מקווה שמפלגתו תוביל את חוד החנית במאבק בהדרת הנשים בכנסת הנוכחית: "הנושא של הדרת נשים יהיה נושא משמעותי מאוד". את הדברים אומר הרצוג בתגובה לסיפורב של הצעירה הדתיה נועה קנטמן שהותקפה בעת נסיעה בקו מהדרין (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יצחק הרצוג (צילום: פלאש 90)

יו"ר סיעת 'העבודה' ח"כ יצחק בוז'י הרצוג התייחס היום בפתח ישיבת הסיעה לסוגית 'הדרת נשים' שצפה לאחרונה שוב והעריך כי: "הנושא של 'הדרת נשים' יהיה נושא משמעותי מאוד בכנסת הזו, אנחנו מקווים להיות חוד החנית בקרב הזה" אמר הרצוג.

לדברי הרצוג, מדובר ב"נושא שנמצא מול עיננו ולעיתים אנחנו לא מייחסים לו חשיבות יתרה".

"אני מדבר קודם כל על בחורה בשם נועה שעלתה לאוטובוס מצפת לאשדוד ועברה סיוט מתמשך לאורך כל הדרך, ללא הרף, התקפות, גינויים, והטרדות רק בל היותה אישה" אמר ח"כ הרצוג.

בראיון ל-ynet שיחזרה אמש (ראשון) נועה קנטמן את הארוע הקשה שעברה: "עליתי ראשונה לאוטובוס אגד בקו 985. לא היה איתי אף אדם באוטובוס, אז התיישבתי מאחורי הדלת הקדמית, ליד הנהג. עם הנסיעה עלו נוסעים חרדים והתחילו הבעיות".

"עוד בצפת עלה מישהו וביקש שאעבור אחורה אבל לא הסכמתי. בחצור עלו חרדים רבים ואז התחילו הקריאות. כל מי שעלה אמר לי לעבור אחורה. הם אמרו לי שאני טמאה וצעקו שכדאי להתפלל את תפילת הדרך ממש חזק כי יש טומאה באוטובוס" מספרת קנטמן.

"איש אחד נעמד ממש קרוב אליי, ביקש ממני לעבור אחורה ואמר שזה לא לעניין. הוא נורא הפחיד אותי אז החלטתי לפנות למשטרה. אחותי התקשרה למשטרת אשדוד ואחרי כמה רגעים קיבלתי טלפון מהם. בהפסקה בנסיעה, בצומת מגידו, ירדתי מהאוטובוס לדבר עם השוטרים. כשעליתי חזרה, ראיתי על המושב שלי פתק שעליו נכתב: 'כולנו יהודים כשרים, אנא עזרי לנו לשמור על כשרותינו ולעבור אחורה, היכן שהנשים יושבות'".

בכניסה לאשדוד כבר המתינו לאוטובוס שתי ניידות משטרה, וקנטמן מסרה שם את עדותה על מה שארע במהלך הנסיעה.

צעיר בן 17 וחצי, נחקר במשטרה בגין הטרדה ופגיעה בפרטיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר