בלשכת גפני מכחישים: לא הייתה שום הצעה להמשך כהונה בועדה

בלשכתו של ח"כ גפני מכחישים הערב בחריפות את הפרסומים המתבססים על מקורות בבית היהודי לפיהם הוצע לגפני תפקיד יו"ר ועדת הכספים בתמורה לאופוזיציה שקטה: "גם אם היו מציעים לו להמשיך בתפקיד היה מסרב. זה ספין שמטרתו לנקות את כתם "ברית השנאה והחרמות נגד החרדים" (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: פלאש 90)

לשכת גפני מכחישה: לא הוצע לו תפקיד יו"ר ועדת הכספים.

הערב טענו גורמים במפלגת הבית היהודי כאילו והוצע הערב לח״כ משה גפני מסיעת יהדות התורה להמשיך לכהן בתפקיד יו״ר וועדת הכספים וזאת בתמורה לתמיכה שקטה מספסלי האופוזיציה של הסיעה החרדית-אשכנזית בממשלת נתניהו-לפיד-בנט

בלשכת גפני מבהירים כי כי אין לפרסומים המוטעים הללו כל שחר: "גם אם היו מציעים לו להמשיך בתפקיד היה מסרב. זה ספין שמטרתו לנקות את כתם "ברית השנאה והחרמות נגד החרדים". אמרו בלשכתו של גפני.

יצויין, כי הדיווח לפיו ל'יהדות התורה' הוצע להיות אופוזיציה שקטה, סותר לחלוטין את ההצהרות המפורשות של בכירי יהדות התורה האומרים בימים האחרונים כי באם לא ייכנסו לקואליציה הרי שיתפקדו כאופוזיציה לוחמנית בכל הנושאים גם הכלכלים חברתיים.

מוקדם יותר היום, הגישה יהדות התורה באמצעות ח"כ אורי מקלב הצעת חוק לפזר את הכנסת ה-19 וללכת לבחירות, בעקבות ההחרמה של המפלגות החרדיות על ידי יאיר לפיד ונפתלי בנט.

מדברי מגיש הצעת החוק ח"כ אורי מקלב: "עם פתיחת המו"מ הקואליציוני הודיעו ראשי מפלגות "יש עתיד" ו"הבית היהודי", המייצגים מיעוט של 31 מנדטים מתוך 120, כי הם מחרימים את המפלגות החרדיות ופוסלים ישיבה משותפת בממשלה, ובכך למעשה מאלצים את ראש הממשלה להקים קואליציה בהכרח ולא ברצון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר