נתניהו חזר בו מההבטחה

בוטל מינויו של משה כחלון ליו"ר מנהל מקרקעי ישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (שלישי) למשה כחלון כי למרות ההבטחה שנתן לו רק יומיים לפני הבחירות, הוא לא ימונה ליו"ר מנהל מקרקעי ישראל וזאת בשדל ההסכמים הקואליציוניים. "תוצאות הבחירות לא מאפשרות לממש את כל התוכניות שהיו לנו", הבהיר נתניהו לכחלון (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וכחלון (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו חוזר בו מהבטחתו למנות את השר לשעבר משה כחלון לראש מנהל מקרקעי ישראל, אך היום (שלישי) נתניהו חוזר בו מההחלטה.

בפגישה שקיים נתניהו עם כחלון אמר לו כי "תוצאות הבחירות לא מאפשרות לממש את כל התוכניות שהיו לנו, גם היום אני מאמין שרק הכפפה של רשות מקרקעי ישראל למשרד ראש הממשלה, יחד עם מינויו של משה כחלון לתפקיד, היה יכול להפחית משמעותית את מחירי הדירות לטובת כלל אזרחי ישראל".

הסיבה שנבצר מנתניהו למנות את כחלון היא ההסכמים הקואליציוניים של הליכוד-ביתנו עם 'הבית היהודי' שמחייבים את השארת מנהל מקרקעי ישראל באחריות משרד השיכון בראשות השר אורי אריאל.

כזכור, יומיים לפני הבחירות לכנסת ה-19 הודיע ראש הממשלה נתניהו כי ימנה את כחלון לתפקיד ראש מינהל מקרקעי ישראל. "אני בטוח שיחד עם השר כחלון נוריד את מחירי הדיור כפי שהורדנו את מחירי הסלולר", אמר נתניהו.

נתניהו הוסיף ואמר: "אני מברך את כחלון שלקח על עצמו את המשימה החשובה הזו ואני מבטיח לתת לו את כל הגיבוי כפי שעשיתי ברפורמות בתקשורת".

"אני מתחייב שנוריד את שנוריד את מחיר הדיור ולכן אני מברך את השר כחלון על החלטתו לקבל את תפקיד יו"ר מועצת מנהל מקרקעי ישראל שיועבר לאחריות משרד ראש הממשלה לאחר הבחירות. משה כחלון הוא האיש הנכון בזמן הנכון להובלת הוזלת מחירי הדיור", מסר ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר