ח"כ משה גפני המחוקק המצטיין: ארבעה חוקים חדשים

למרות ישיבתו על ספסלי האופוזיציה ומאבקי הכוחות מול הממשלה הדורסנית, הצליח ח"כ משה גפני (יהדות התורה) להפוך לח"כ המצטיין ושיאן החקיקה של הכנסת הנוכחית (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
שיאן החקיקה. ח"כ משה גפני (צילום: פלאש 90)

למרות ישיבתו על ספסלי האופוזיציה ומאבקי הכוחות מול הממשלה הדורסנית, הצליח חבר-הכנסת משה גפני (יהדות התורה) להפוך לח"כ המצטיין של הכנסת הנוכחית.

חודשים ספורים מאז כינון הכנסת ה-19, הצליח ח"כ גפני להעביר ארבעה חוקים חדשים, שאושרו גם בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת ונכנסו לספר החוקים.

מאחורי גפני, המוביל את רשימת הח"כים המצטיינים, מדווח ב'ישראל היום' כי נמצאים יו"ר הקואליציה ח"כ יריב לוין (הליכוד ביתנו) וח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) שהצליחו להעביר שלושה חוקים כל אחד.

ח"כ מיכל רוזין (מרצ) מהח"כים החדשים בכנסת ה-19, הצליחה להעביר שני חוקים חדשים. גם יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ (עבודה) רושמת לעצמה הישג עם שני חוקים חדשים.

לפי הדיווח ב'ישראל היום', 13 חברי כנסת הצליחו להעביר חוק אחד מאז כינון הכנסת החדשה, בהם חברי הכנסת שולי מועלם (הבית היהודי), תמר זנדברג (מרצ), סתיו שפיר ועומר בר לב (עבודה), דוד צור (התנועה) ועליזה לביא ועדי קול (יש עתיד).

לצידם, יש גם ח"כים ותיקים שהצליחו להעביר חוק אחד, בהם יצחק וקנין (ש"ס), צחי הנגבי (הליכוד ביתנו), זהבה גלאון וניצן הורוביץ (מרצ), נחמן שי (עבודה) ודב חנין (חד"ש).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר