פואד: לחקור את מפיצי הסרטון המשמיץ את ריבלין

במועמד לנשיאות, ח"כ פואד בן אליעזר, פנה לקצין הכנסת בבקשה לפתוח בחקירה כנגד מפיצי הסרטון המשמיץ את יריבו במירוץ, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין מהליכוד (חדשות, פוליטי)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
ח"כ פואד בן אליעזר (צילום: פלאש 90)

לאחר שחברי הכנסת קיבלו הודעה לתיבות הדואר האלקטרוני שלהם עם לינק לסרטון המשמיץ את המועמד לנשיאות, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין, פנה יריבו במירוץ, ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר לקצין הכנסת בבקשה לפתוח בחקירה כנגד מפיצי הסרטון.

"מתנהל מסע השמצות כנגד המועמדים", אמר בן אליעזר, "במקום לנהל הליך בחירות שקוף ומכובד והוגן, יש גורמים אנונימיים אשר לא ברור מאילו מניעים הם פועלים ומי עומד מאחוריהם והם מנסים לפגוע במתמודדים ובשמם הטוב".

כזכור, מוקדם יותר היום קיבלו כל חברי הכנסת הודעה למייל שלהם ובה קישור לסרטון המשמיץ את המועמד לנשיאות רובי ריבלין.

בתחילת הסרטון נראית תמונתו של ריבלין, יחד עם תמונותיהם של הנשיא לשעבר משה קצב, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון וראש עיריית ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי, תחת הכותרת "נבחרת המאכערים".

לאחר מכן מוצגים קטעי עיתונות עם דיווחים שאינם מחמיאים לריבלין, כאשר הושם דגש על יחסיו הרעועים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

במייל שנשלח לחברי הכנסת קראו שולחי ההודעה ל"נשיא ישראל הבא - לא פוליטיקאי". בנוסף, שולחי ההודעה תהו "כמה עולה לקנות חבר כנסת בישראל?".

בסרטון נטען כי ריבלין "קנה" את תמיכת חברי הכנסת במועמדותו לנשיאות.

מלשכת ריבלין נמסר: "מצער שמגמת ההכפשות נמשכת תוך שימוש באמצעים זולים וירודים. ראובן ריבלין זכה באות אביר איכות השלטון על יושרו והגינותו. נאמנה עלינו עדותה של התנועה לאיכות השלטון יותר מסרטון מגמתי ומעוות".

"נבחרת המאכערים" (צילום: מתוך הסרטון המשמיץ)

כאמור, בן אליעזר פנה לקצין הכנסת בבקשה לפתוח בחקירה כנגד מפיצי הסרטון. לאחר הפרשה הזו נראה כי לא נשאר מועמד במירוץ הזה שלא ספג רפש ובוץ, כאשר לדעת חברי כנסת רבים מדובר באחד המרוצים המלוכלכים והמוזרים שנראו אי פעם במשכן.

כזכור, בשבוע שעבר נסגרה הפרשה הראשונה שהסעירה את המרוץ לנשיאות. היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הודיע על סיום הבדיקה בעניין עבירות חמורות שבוצעו כביכול על ידי השר סילבן שלום, שעדיין לא הודיע האם ישוב למירוץ.

בהמשך פורסם כי בבעלותו של בן אליעזר חמש כרטיסי חבר לבתי הימורים בלונדון. בתגובה אמר בן אליעזר כי הוצמדו לו חוקרים פרטיים כדי להכפיש אותו.

במקביל, דווח כי בן אליעזר עובר טיפולי דיאליזה שלוש פעמים בשבוע, וכי הוא עומד בפני השתלת כליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר