פייגלין בבני ברק: לא צריך לבוא חשבון עם רובי ריבלין בבחירות לנשיאות

ח"כ פייגלין השתתף באירוע של חברים חרדים בליכוד בבני ברק, והתייחס לבחירות לנשיאות ולקריאה החרדית שלא לתמוך בריבלין: "לא צריך לבוא חשבון עם אף אחד, צריך לבחור באופן ענייני". הסביר מדוע תמך בחוק הגיוס למרות ש"נולד בחטא". צפו בוידאו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן, פלאש 90)

חבר הכנסת משה פייגלין השתתף הערב (ראשון) באירוע בבני ברק לפעילי המטה החרדי בליכוד לרגל חג השבועות בהשתתפות מאות פעילים, ופרש בפני הנוכחים את משנתו בנוגע לסוגיות האקטואליות.

בשיחה עם "כיכר השבת" לאחר האירוע סיפר ח"כ פייגלין: "זה היה פשוט נפלא לראות כיצד בלב לבה של בני ברק יכולים כל עמך ישראל לשבת יחדיו למרות השקפות שמן הסתם לא תמיד זהות אחת לשנייה".

האירוע, בין היתר, נועד להעניק תמיכה למטה החרדי בליכוד, שגורמים חרדים סבורים כי הינו בעייתי, וזאת על רקע היותו משתייך לתנועה חילונית שאינה ממושמעת לגדולי ישראל - בניגוד למפלגות החרדיות "יהדות התורה" ו"ש"ס". "זו כמובן זכותו של כל אחד לבטא את עצמו בצורה פוליטית היכן שהוא רוצה" אומר פייגלין, "אבל צריך להבין שהליכוד היא מפלגת השלטון, ואם אתה באמת רוצה להשפיע על המדינה - הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת היא בליכוד".

יעקב וידר, איש המטה החרדי בליכוד וחבר נשיאות הליכוד, התייחס גם הוא לנקודה ואמר כי "מפלגה היא לא דבר קדוש, מפלגה זו פלטפורמה להעברת מסרים. אם המפלגות החרדיות לא מאפשרות היום לצעירים להיכנס ולהשפיע - הליכוד כן מציע את האפשרות הזו".

ח"כ פייגלין התייחס בדבריו לבחירות לנשיאות ההולכות וקרבות, ואמר בנוגע לסוגיית הקריאה החרדית שלא לתמוך בח"כ רובי ריבלין לתפקיד בעקבות תמיכתו בחוק הגיוס "אני לא חושב שצריך לבוא חשבון עם אף אחד, אלא לבחור באופן ענייני. אני מקווה שעד סוף השבוע אחליט במי אני בוחר". לדבריו: "העובדה שרובי הוא חלק מהמחנה הלאומי היא שיקול, אבל הוא לא היחיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר