אלי אלאלוף הצטרף ל'כולנו' של משה כחלון

יו"ר 'כולנו' משה כחלון ממשיך להציג את רשימתו החדשה לקראת הבחירות לכנסת. היום, הציג כחלון את אלי אלאלוף, מי שעמד בראש הוועדה למלחמה בעוני (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלאלוף וכחלון, היום (צילום: הרצל יוסף. וידאו: רועי עידן - ynet)

בחירות 2015: יו"ר 'כולנו' משה כחלון ממשיך להציג את רשימתו החדשה לקראת הבחירות בעוד כחודשיים וחצי. היום (חמישי) הציג כחלון את אלי אלאלוף, מי שעמד בראש הוועדה למלחמה בעוני.

במסיבת עיתונאים בבאר שבע הסביר אלאלוף את הצטרפותו למערת הפוליטית: "הכול התחיל מפגישה עם משה לפני כמה שנים כשהוא היה שר הרווחה. ראיתי שהוא שוחה בחומר בצורה בלתי רגילה. זו הייתה אהבה ממבט ראשון. תודה משה, שהסכמת שנפתח את הקמפיין המשותף. אני שמח וגאה להיות חייל שלך ואני קודם כול חייל של החברה שלנו".

"עלינו לדאוג לרדוף אחרי צדק", הוסיף אלאלוף: "החברה הישראלית מאוד מורכבת ואנחנו חייבים לפתח מנגנון תשובות מיוחדות לכל אחת מהאוכלוסיות המרכיבות את המדינה שלנו. מרכיב הדיור מדרדר לעוני. יותר מ-20 שנה שלא נבנה דיור ציבורי ולא הגדילו אותו. גם ההשתתפות בשכר דירה לא מאפשרת לשכור דירה אבל אף אחד לא התייחס לזה. פיתחו יישובים כאלה ואחרים ושכחו אותנו. אני גאה לגור בבאר שבע מפני שזו חברה מאוזנת. הפריפריה זה מושג שאנחנו חייבים לטשטש".

כחלון הודה לאלאלוף ואמר: "לא היה קל לגייס את אלי. הגעתי אליו הביתה וביקשתי ממנו - אלי, אסור שהניסיון, הידע והיכולת הנדירה שלך יתבזבזו. אנשים מהסוג שלך אסור שיהיו בבית. הקדשת את החיים שלך למלחמה בעוני ולמדינת ישראל ואני ממש שמח ומודה לך, לא רק בשמי. הרבה ילדים, צעירים, הורים משכבות המצוקה והביניים חייבים לך תודה. אין לי ספק שההצטרפות שלך תוביל אותנו בחזון חברתי וחינוכי של צמצום פערים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר